Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:329895
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības raksturojums    3
2.  Fiziskais raksturojums    3
3.  Kognitīvā attīstība    3
4.  Izziņas attīstība    4
5.  Sociālā attīstība    6
6.  ES koncepcijas attīstība    8
7.  Bērna psihiskā attīstība ģimenē    9
8.  Apbalvojumi    10
9.  Sodi    10
10.  Māsas un brāļi    10
11.  Problemātiska uzvedība sākumskolas bērniem    11
12.  Bērna viedoklis par sevi 7-12 gadu vecumā    12
13.  Skaidrojošā vārdnīca    14
Extract

Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības raksturojums

Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības robežas nosaka bērna individuālās attīstības līmenis un īpatnības. Iestājoties skolā, bērni un skolotāji var sastapties ar vairākām problēmām: bērniem ir atšķirīgas sagatavotības pakāpes skolai, nesagatavotība jaunajai psiholoģiskajai lomai, atšķirīga motivācija iet skolā, dažādas prasmju un iemaņu, kā arī dotību līmenis. Vieniem mācīties ir viegli, otriem – grūti, vieniem ir garlaicīgi, citiem - interesanti. Mācību procesu aizvieto rotaļas un spēles, saskarsmē par galveno autoritāti kļūst skolotāji, šī perioda beigās – vienaudži. Sākumskolā bērnam izveidojas arī pašvērtējums.

Fiziskais raksturojums

Izteikti paaugstināta kustību aktivitāte, kas vēl raksturīga pirmsskolas periodam, tāpēc bērniem ir lielas grūtības ilgu laiku nosēdēt mierīgi solā, ir grūti pakļaut savu uzvedību gribas kontrolei. Pirmajā klasē piespiedu sēdēšana ilgu laiku var novest pie neirozes, kas var izpausties kompensācijas reakcijās – nagu, zīmuļa graušanā, pirkstu lauzīšanā, matu virpināšanā, piedurkņu staipīšanā vai atsākas slapināšana gultā naktīs. Jo sliktāk bērns adaptējas skolā, jo spēcīgāk var izpausties neirozes pazīmes.
Lielie muskuļi šajā periodā ir labāk attīstīti nekā sīkā muskulatūra, tāpēc bērni var ātrāk nogurt, ja ilgi jāraksta vai jāpiepūlē rokas pirksti precīzās kustībās. Ja mācību darbības, piemēram, rakstīšana, ir par ilgu, tad var veidoties nepatika un – šajā gadījumā – neglīts rokraksts. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register