Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:544222
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.08.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    3
  Abstract    4
  Ievads    5
  Jēdzienu definīcijas    6
  Intelekta attīstības teorijas    7
  Žans Piažē – bērna intelektuālā attīstība zīdaiņa un mazbērna periodā    7
  Intelektuālā attīstība zīdaiņa un mazbērna posmā    8
  Ļeva Vigotska intelekta / kognitīvo procesu attīstības teorija    12
  Bērna intelektuālā attīstība zīdaiņa un mazbērna periodā    15
  Jaundzimušā vecumposma intelektuālās attīstītības skaidrojums    16
  Mazbērna vecumposma intelektuālās attīstības skaidrojums    19
  Nobeigums    23
  Izmantotā literatūra    24
  Kognitīvās attīstības stadijas Žana Piažē teorijā. Tabula    26
Extract

Intelekta izpētes vēsture ir gara un tās skaidrojumiem pieskārušies vairāku teoriju autori. Pirms vēl tika definēts intelekts, tika izveidoti intelekta testi. Sabiedrība kādu laiku uzskatīja, ka intelekts ir testa rezultāts.
Arī mūsdienās intelekta formulējums vēl ir strīdus objekts. Tas tiek aplūkots no vairākiem ietekmējošiem faktoriem, kā sociālais, vide; personības īpatnības; fizioloģijas un iedzimtības ietekme. Kā arī izdalot intelekta īpašības. Jautājums par to, kas tas ir – intelekts, vēl arvien ir diskutabls. Un kā teicis Spīrmens (Spearman) “Intelektam ir tik daudz nozīmes (teorijas), ka beigu beigās nav nevienas!” (Холодная, 2002)
Domāju, ka arī sabiedrībā pastāv interese par to, kā un no kura brīža sāk attīstīties intelekts. Šādu tematu kursa darbam izvēlējos personisku interešu vadīta. Mani interesē, kad sākas cilvēka intelektuālā attīstība? Attīstība ir ilgstošs, mūža garuma process, un tā izpēte un secinājumi spēj pievērst manu uzmanību.
Ir grūti izpētīt mazu zīdaini, jo viņš nespēj pastāstīt par sevi – savām izjūtām vai domām, pārbaudīt viņa zināšanas. Teoriju pamatā ir novērojumi un eksperimenti, kuri ir objektīvi, bet kuru skaidrojumi, pēc manām domām, ir ar subjektīvisma pieskaņu. Mūsdienās izpētes iespējas ir jau daudz plašākas. Pielietojot dažādas tehniskās iespējas, var atklāt daudz vairāk par cilvēka attīstības procesu un intelektu.
Intelekta attīstība, tāpat kā cilvēka personības attīstība, nebeidzas vienā noteiktā punktā, bet turpinās līdz pat mūža galam.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1165251
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register