Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:584507
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.09.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 42 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Radošas personības ģenētiskie priekšnoteikumi un fizioloģiskie aspekti    5
2.  Radošas personības struktūra un individuāli tipoloģiskās īpašības    7
3.  Iztēle kā bērna attīstību veicinošs process    18
3.1  Iztēles iedalījums un attīstību nodrošinošie nosacījumi    24
3.2  Iztēles un citu psihisko procesu savstarpējā saistība    19
4.  Vecumposma īpatnību raksturojums    34
4.1  Kreativitāte un bērna pašapziņa    35
4.2  Kreativitāte rotaļnodarbībās un rotaļās    39
5.  Pedagoģiskie pētījumi    41
  Secinājumi    48
  Izmantotās literatūras saraksts    50
Extract

Rakstīt par kreativitātes lomu bērna personības attīstībā pamudināja interese par to, kādi psihiskie procesi, kādi apstākļi vai priekšnosacījumi ir nepieciešami, lai bērns būtu ne tikai fiziski un psiholoģiski sagatavots pamatizglītības apguvei kā indivīds, bet arī izjustu sevi kā personību, kā pilntiesīgu un radošu sabiedrības locekli.
Tā kā Latvijā pašlaik notiek straujas izmaiņas izglītības jomā un tiek pārvērtētas iepriekšējo periodu izglītības tendences, paveras plašas iespējas bērna personības attīstības izpētei, balstoties uz Ž. Piažē, Ļ. Vigotska, D. Elkoņina, Ē. Eriksona, M. Montesori, G. Svences, D. Lieģenieces, I. Likas, R. Mūka un citu autoru darbiem.
Ikdienā strādājot ar bērniem, veidojas atziņas, kuru apstiprinājums rodams atbilstošas literatūras studijās un pētnieciskajā darbā. Mūs interesē jautājums, kā palīdzēt bērnam apjaust savas patiesās spējas, kā palīdzēt izvirzīt mērķi, sasniegt to un izjust patiesu prieku par padarīto.
Uzskatām, ka bērns jau kopš dzimšanas savā būtībā ir radošs (sākumā šī vārda šaurākajā nozīmē), un viņa kreativitātei vajadzētu attīstīties, pilnveidoties, tomēr tā bieži nenotiek, jo rodas iekšēji vai ārēji faktori, kas neļauj bērnam radoši pilnveidoties. Kas ir kreativitāti rosinošie vai kavējošie apstākļi, kā novērst negatīvo faktoru ietekmi uz bērna personību?…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1193013
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register