Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:378607
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.07.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Bērna valodas attīstības pirmajos dzīves gados    3
1.2.  Bērna valodas attīstība    4
1.3.  Bērna valodas attīstības veicinošie faktori    6
1.4.  Bērna valodas apguves traucējumi    6
2.  Bērna valodas analīze    8
2.1.  Sazināšanās funkcija    8
2.2.  Skaņu izruna    8
2.3.  Jaundarinājumi    9
2.4.  Vārdu nozīmju jaukšana    9
2.5.  Laika izpratne    9
2.6.  Fantāzija un tēlainā domāšana    9
  Secinājumi    10
  Literatūras un avotu saraksts    11
Extract

Secinājumi
1. Bērna valoda attīstās visstraujāk pirmajos trīs dzīves gados, kad smadzenes ir īpaši atvērtas valodiņas uzņemšanai.
2. 2.mēnešu vecumā bērns iemācījās izrunāt gi un gu skaņas un pūst burbuļus.
3. 4-5 mēnešu vecumā bērns iemācījies kvai- gai, te-te , ma-ma, arī skaļi prieka spiedzieni
4. Aptuveni 6-9 mēnešu vecumā bērna valoda, sāk iegūt intonācijas, “teikumus” un skanējumu, kas vairāk līdzinās viņa dzimtajai valodai.
5. Ap 12 mēnešu vecumu normāli attīstīts mazulis izmanto jau 3 – 4 divzilbju salikumus, saprot atsevišķus vārdus, asociē tos ar noteiktiem priekšmetiem, kā arī saprot vienkāršas instrukcijas
6. 1 gads un 6 mēneši. Norāda uz kādu no ķermeņa daļām, vārdu krājums 7 – 20 vārdi.
7. 2 gados bērns spēj norādīt uz piecām ķermeņa daļām. Viņa vārdu krājumā ir vismaz no 50 vārdiem
8. 3 gados vārdu krājums 250 – 700 vārdu, veido teikumus no 5 – 8 vārdiem, pārzina daudz īpašības vārdus un lietvārdus.
9. 5 gadu vecumā bērna vārdu krājums ir pieaudzis līdz 2500 – 3000 vārdiem.
10. 5 – 7 gadu periodā bērns sāk izprast gramatiski pareizu vārdu savienošanu un teikumu veidošanu. Šajā periodā bērns aktīvi vēro valodas īpatnības, cenšas izskaidrot to nozīmi. Tādā veidā attīstās valodas un runas uzmanība, atmiņa, loģiskā domāšana
11. Ja vecāki paši sacer pasakas savam bērnam, pamazām arī bērns sāk iesaistīties stāsta veidošanā, attīstās viņa vēlme un spēja domāt, izteikt savu domu, būt līdzvērtīgam partnerim radīšanas procesā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register