Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:678975
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.09.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 55 units
References: Not used
Extract

Pirmsskolēnim atmiņas saturs sastāv no saglabājušajiem priekšstatiem. Attīstoties intelektuāli, veidojas loģiskā atmiņa (klasifikācijas un salīdzināšanas darbības. (Lopaina, 2006, 10).
No visa var secināt, ka atmiņai un uzkrātajai pieredzei šajā vecumā ir liela nozīme, lai būtu veiksmīgi skolas gadi.

Secinājumi
• Vecumposmu iedalījumā vecākais pirmsskolas vecums tiek iedalīts pie pirmsskolas posma, kas ir no 3 – 6 (7) gadi vai kā citur tas ir rakstīts - pirmsskolas bērnības periods.
• Vecākajā pirmsskolas vecumā liela nozīme tiek pievērsta valodas attīstībai un vārdu krājuma tālākajai paplašināšanai. Attīstīti tiek arī izziņas procesi – uztvere, atmiņa, domāšana, valoda, iztēle. Bērniem, vecākajā pirmsskolas vecumā, atmiņa ir nepiespiesta un tēlaina.
• Bērna darbības centrālajā vietā ir rotaļas. Bērniem šajā vecumā rotaļas un spēles kļūst par atslodzi mācībām.
• 6 – 7 gadu vecumā bērni ievērojami labāk atceras un ilgāk saglabā visu krāsaino, jauno, un, kas atstāj iespaidu. Tāpat arī darbības, kas tiek vairākkārtīgi atkārtotas bērnu acu priekšā, atmiņā saglabājas ilgstošāk.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1361931
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register