Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:829951
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.12.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kas ir psiholoģijas zinātne?    4
2.  Faktori, kas nosaka psihisko attīstību    5
3.  Kas ir domāšana?    6
3.1.  Radošā domāšana    6
4.  Bērnu psiholoģijas problēmām, kas nereti rodas dēļ vecāku neuzmanības un zināšanu/iemaņu trūkuma    7
4.1.  Pieaugušais, kas iedrošina bērnu domāt radoši    9
4.2.  Pieaugušais, kas nomāc bērna radošu domāšanu    9
4.3.  Radošs klimats    10
5.  Domāšana un intelekts    11
5.1.  Kā palīdzēt bērnam saredzēt?    12
5.2.  Kā palīdzēt bērnam izvēlēties?    12
5.3.  Kā palīdzēt bērnam plānot?    12
5.4.  Kā palīdzēt bērnam pašsavaldību?    13
6.  Sajūtas un uztvere    14
6.1.  Attēli    15
6.2.  Stāsti    15
6.3.  Prāta vētra jeb „ideju viesulis”    16
6.4.  Zīmēšana    16
  Secinājumi    17
  Anotācija    18
  Izmantotā literatūra    19
  Pielikums    20
Extract

1.Kas ir psiholoģijas zinātne?

Tā ir zinātne par dvēseli. Mēs vārdu lietojam ar pavisam citu nozīmi. Tas tiek izmantots par vārda sinonīmu, lai apzīmētu augstāk organizētas matērijas-galvas smadzeņu-īpašību. Psihe, tā ir mūsu sajūtas un uztvere, atmiņa un priekšstati, domāšana un fantāzija, jūtas un griba.
Dvēsele, psihe- tā ir personības iekšējā pasaule, kas rodas cilvēka un apkārtējās vides savstarpējā mijiedarbībā, šis vides aktīvas atspoguļošanas procesā. Vārds dvēsele tiek lietots arī citā nozīmē. Piemēram, saka, ka „dvēsele sāp”, „dvēsele priecājas”. „Viņam nav dvēseles” vai „Tas ir dvēseles cilvēks”. Šādos gadījumos ar jēdzienu apzīmē tikai cilvēka spēju just līdzi, pārdzīvot, iedziļināties citu cilvēku bēdās, ciešanās un priekos, priecāties un ciest kopā ar citiem.

2.Faktori, kas nosaka psihisko attīstību.

1. Genotips (hromosomas un gēni)
Genotipa ietekme uz attīstību sākas kopš apaugļošanās un turpinās visu dzīvi. Genotipa ietekme uz psihiskajām īpašībām daļēji ir atkarīga arī no vides.
• Rada ģenētiskos priekšnoteikumus attīstībai,
• Ietver informāciju katras organisma šūnas izveidei.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register