Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:458434
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    5
  Annotation    6
1.  Teorētiskā daļa    8
0.1  Bērna vecumposma īpatnības    8
0.1.1  Pirmsskolas vecums (4.-7. dzīves gads)    8
0.1.2  Jaunākais skolas vecums (8.-11./12. dzīves gads)    9
0.1.3  Pusaudža vecums (12./13.-15./16. dzīves gads)    10
0.1.4  Jaunieša vecums (16./17.-20./21. dzīves gads)    11
0.2  Internets    12
0.2.1  Kas ir internets    12
0.2.2  Interneta vēsture    12
0.3  Atkarība no interneta    13
0.4  Kas ir pārkāpums internetā    15
0.5  Interneta drošība    16
0.5.1  Padariet savu datoru drošu    17
0.5.1  Pikšķerēšana jeb personas datu izmānīšana    26
0.5.1  Kiberiebiedēšana    27
0.5.2  Interneta mārketings    29
0.5.3  Personas datu drošība    29
0.5.1  Kā izvēlēties piemērotāko programmatūru    30
0.5.2  Kur meklēt vajadzīgo programmatūru    31
0.5.3  Ko vēl var darīt    31
0.5.4  Padomi    35
Praktiskā daļa    37
1.1  Anketu apkopojums    37
1.1.1  Cik bieži tiek lietots internets    37
1.1.2  Cik stundas dienā tiek izmantots internets    39
1.1.3  Kādam nolūkam internets tiek lietots    39
1.1.4  Kur visbiežāk tiek lietots internets    40
1.1.5  Kādi riski pastāv, lietojot internetu    41
1.1.6  Vai vecāki kontrolē laiku, kas tiek pavadīts internetā    41
1.1.7  Vai vecāki zina, kas internetā tiek darīts    42
1.1.8  Kur jāvēršas, ja redzi pārkāpumus internetā?    42
1.1.9  Kas atbild par interneta drošību?    43
Secinājumi    44
  Izmantotā literatūra    45
  Pielikumi    46
  Pielikums Nr.1    46
  Pielikums Nr.2    47
  Pielikums Nr.3    48
  Pielikums Nr.4    49
  Pielikums Nr.5    51
  Pielikums Nr.6    54
  Pielikums Nr.7    58
Extract

Tematu par drošību internetu izvēlējos, jo uzskatu, ka mūsdienās šī problēma ir aktuāla. Domāju, ka bērni nevar sevi pasargāt internetā no varmākām, pornogrāfiska rakstura bildēm vai rakstiem, vai no datora vīrusiem (kas uz laiku ierobežos vai paralizēs bērnu darbību ne tikai internetā, bet arī datorā) bez vecāku palīdzības. Kā arī, lai arī jaunieši internetā būtu uzmanīgāki, vecākiem , jau no mazotnes, viņiem jāmāca interneta drošības noteikumi, tādēļ šis darbs sastāvēs no informācijas, padomiem un ieteikumiem tieši par to, kā bērnus pasargāt. Vēlos vērst sava vecuma jauniešu uzmanību tam, ka, lai arī viņi kļūst pieauguši, tomēr pastāv risks nokļūt varmākas rokās. Kā arī nevar piemirst to, ka nākotnē arī viņi kļūs par vecākiem un viņiem bērnu pasargāšana būs aktuāls temats.
Mērķis: vērst jauniešu uzmanību uz tēmas aktualitāti.
Uzdevumi:
Iepazīties ar jauniešu īpatnībām;
Iepazīties ar jēdzienu “internets”;
Iepazīties ar interneta vēsturi;
Iepazīties ar interneta atkarību;
Iepazīties ar interneta drošību;
Izvērtēt, kāda situācija ir Latvijā.
Pētījuma metode: Izvērtēt iegūto informāciju un pētījumā iegūtos datus. Kā balsts tiek izmantotas pamatzināšanas, iegūtā informācija, pētnieciskā daļa un tās izvērtēšana.

Internets ir publiski pieejama vispasaules savstarpēji saslēgtu datortīklu sistēma, kas pārsūta datus ar pakešu komutācijas palīdzību, izmantojot standartizētu Intertīkla Protokolu (IP) un daudzus citus protokolus. Tas ir veidots no tūkstošiem mazāku komerciālu, akadēmisku un valdību tīklu. Tas ietver dažādu informāciju un servisus, tādus, kā elektroniskais pasts, tiešsaites tērzēšana un cieši saistītās tīmekļa lappuses un citus Globālā tīmekļa dokumentus.

Interneta vēsture
Pamata tīklus, kas veido Internetu, sāka veidot 1969. gadā, kā Perspektīvo pētījumu pārvaldes tīklu ARPANET, ko pēc ASV Aizsardzības ministrijas Perspektīvo pētījumu pārvaldes (ARPA) pasūtījuma izstrādāja vairākas universitātes un privātas firmas. ARPANET bija pirmais decentralizētais datortīkls, kurā izmantoja pakešu komutācijas un rindas teorijas tehnoloģijas. 1983. gada 1. janvārī tika ieviests TCP/IP protokols un tādējādi tika ielikts pamats mūsdienu Internetam.
Svarīgs solis attīstībā bija arī ASV Nacionālās zinātnes fonda pamattīkla NSFNet izveide 1986. gadā. Citi atšķirīgie tīkli, kas vēlāk tika savienoti ar Internetu bija Usenet un Bitnet.
XX gadsimta 90. gados kolektīvais tīkls ieguva publisku seju. 1991. gada augustā Tims Bērnerss-Lī publicēja Globālā tīmekļa projektu. Atsevišķas akadēmiskas un valdības iestādes izveidoja tīmekļa lappuses, taču uzreiz tas vēl neguva plašu popularitāti. 1993. gadā tikla izlaista tīmekļa pārlūkprogrammas Mosaic pirmā versija un 1994. gadā jau bija vērojama augoša publiska interese pret iepriekš akadēmisko/tehnisko Internetu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register