Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:677381
 
Evaluation:
Published: 13.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  Literatūras apskats    3
2.1.  Trauma un traumatisms    3
2.2.  Traumu iedalījums    3
2.3.  Traumu klasifikācija    3
2.4.  Traumu rašanās    4
2.5.  Traumu cēloņi    5
2.6.  Traumu veidi    5
2.7.  Traumu gūšanas vietas    6
2.7.  Traumatisms mājās    7
2.8.  Traumatisms brīvā dabā    7
2.9.  Traumatisms uz ceļiem    7
2.10.  Traumatisms atkarībā no dzimuma un vecuma    8
3.  Pētīšanas metodes    9
3.1.  Intervija ar skolotājām    9
3.2.  Intervija ar skolas medmāsu    9
3.3.  Skolēnu anketēšanas rezultāti    10
4.  Ieteikumi traumatisma mazināšanai    15
5.  Secinājumi    16
6.  Anotācija latviešu valodā    17
7.  Anotācija angļu valodā    18
8.  Izmantotais literatūras saraksts    19
9.  Pielikums    20
Extract

Mūsdienās, bērnu un jauniešu traumatisms ir viena no būtiskākajām sabiedrības veselības problēmām ne tikai Latvijā, bet arī citās Eiropas Savienības valstīs. Diemžēl pēdējo gadu laikā bērnu un pusaudžu traumatisms ir krasi palielinājies dažādu ārējo cēloņu dēļ.
Visbiežāk minētās traumas, kas tiek apspriestas sabiedrībā ir bērnu un pusaudžu traumas uz ielām un mājās, tomēr vēl viena nozīmīga traumu gūšanas vieta jauniešiem ir sporta nodarbības skolā.
Darba mērķis :
Mazināt bērnu un pusaudžu traumatismu sporta stundās.
Darba uzdevumi:
1)Literatūras analīze par traumatismu.
2)Uzzināt Rīgas Imantas vidusskolas skolēnu visbiežāk gūtās traumas, to cēloņus un noskaidrot skolēnu ieteikumus traumu mazināšanai.
3)Noskaidrot sporta skolotāju un skolas medmāsas viedokli par bērnu un pusaudžu traumatismu sporta stundās.
4)Iepazīstināt auditoriju ar apkopotajiem rezultātiem.
Hipotēze: Bērnu un pusaudžu traumatisms sporta stundu laikā pēdējos gados ir pieaudzis.
Izstrādājot zinātniski pētniecisko darbu tika izmantotas šādas pētīšanas metodes:
1)Literatūras izpēte un apkopošana
2)Skolēnu anketēšana
3)Intervija ar sporta skolotājām un skolas medmāsu.
Trauma ir audu bojājums, kas radies ārējas iedarbības (mehāniskas, ķīmiskas, termiskas u.c.)rezultātā.1
Traumatisms ir traumas radīts slimīgs stāvoklis vai traumatiski bojājumi, kas radušies un atkārtojas populācijā, noteiktā iedzīvotāju grupā zināmā laika periodā.2
Trauma cilvēka organismā rada izmaiņas balsta un kustību aparātā, mīkstajos audos un iekšējos orgānos, kuru dēļ cietušais kļūst darba nespējīgs vai ilgstoši nevar būt aktīvs un iekļauties sabiedrības procesos. Protams, trauma cietušajam var izraisīt pārejošu darba nespēju, kas ārstēšanas rezultātā var beigties ar izveseļošanos, un var arī radīt ilgstošu darba nespēju, kas var arī novest pie invaliditātes vai nāves.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register