Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:826647
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.03.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Literatūras analīze    4
1.1.  Sporta stundas pedagoģiskā nozīme pusaudžu vecumā    4
1.2.  Saskarsmes veidošanās sporta stundās    7
1.3.  Personības attīstības īpatnības pusaudžiem    10
1.4.  Secinājumi    13
2.  Rīgas 6. vidusskolas 5. – 9. klašu skolēnu sporta stundu kavējumu iemesli    14
2.1.  Sporta stundu saturs un apmeklējums    15
2.2.  Kavējuma iemesli    16
2.3.  Sporta nodarbību apmeklējums ārpus skolas    17
  Literatūras saraksts    19
  Pielikums    20
  KOPSAVILKUMS    22
Extract

Savā darbā izmantojām 10 grāmatas, kurās atradām informāciju par sporta nozīmi jauniešiem vecumā no 11 – 15 gadiem (5. – 9. klase). Tajās bija arī rakstīts par skolotāja un skolēna savstarpējām saskarsmes īpatnībām un jauniešu attīstību, ko vajadzētu zināt, lai pedagogi neliktu skolēniem nepareizus vingrinājumus un slodzi.

1.1. Sporta stundas pedagoģiskā nozīme pusaudžu vecumā.

Mūsdienās sports un fiziskā audzināšana ir vispārējs audzināšanas sastāvdaļa. Tās mērķis ir stiprināt cilvēka veselību un nodrošināt viņa pareizu fizisko attīstību. Integrējoties ar intelektuālo, tikumisko, estētisko, ekoloģisko un darbaudzināšanu, fiziskā audzināšana sekmē personības vispusīgu attīstību [4].
Sporta stundā skolēns iegūst zināšanas, attīsta un pilnveido organisma visas funkcionālās sistēmas. Stundās skolotājs sniedz skolēniem zināšanas par to, ka sports ir veselīga dzīvesveida neatņemama sastāvdaļā, iepazīstina ar ievērojamu sportistu sasniegumiem, sporta līdzekļiem, cīnās pret skolēnu kaitīgajiem ieradumiem.
Veiksmīgi organizētas stundas dod skolēniem zināšanas un prasmes, kuras viņi var izmantot patstāvīgās nodarbībās.
Fiziskās aktivitātes daudzveidīgi ietekmē augošā organisma attīstību. Sporta stundās bērni ne tikai iegūst zināšanas, bet arī attīsta un pilnveido visas organisma funkcionālās sistēmas. Tāpēc skolotājam labi jāpārzina priekšmeta saturs un fiziskās audzināšanas līdzekļu iedarbība uz skolēna organismu. Šī ietekme būs pozitīva tikai tad, ja skolotājs izvēlēsies fiziskās audzināšanas līdzekļus adekvāti skolēna vecumam, dzimumam un fiziskai sagatavotībai, ievēros pats un mācīs bērniem higiēniskas prasības …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1182285
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register