Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,45 (18%)
Discounted price*:
2,04
Purchase
Add to Wish List
ID number:207543
Evaluation:
Published: 07.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Extract

Var minēt arī 1990. gada rakstu „Konflikta menedžments akadēmiskajā bibliotēkā”. Tajā minēti konflikta pozitīvie un negatīvie aspekti. Pie pozitīvajiem var minēt: darba motivācijas palielināšanos, rada pārliecību par konflikta risināšanas nepieciešamību, pieaug grupas spēja sadarboties, pieaug radošais potenciāls, aug grupas saliedētība mērķu sasniegšanai kā arī rodas papildus stimuls izaugsmei. Tomēr ir arī negatīvās puses, kā, piemēram, samazinās darba ražīgums, zūd uzticēšanās viens otram, grupa var sadrumstaloties, jo sadalās pretējās grupās ar atšķirīgiem viedokļiem, lielāks laika patēriņš uzdevumu risināšanai, lēmumu pieņemšana kļūst nekvalitatīvāka vai pat neiespējama. (1.)

Secinājumi
Katram konfliktam ir gan pozitīvās, gan negatīvās iezīmes, tomēr kopumā konflikts vairāk asociējas ar negatīvajām lietām. Konfliktam ir vairāki atrisināšanas paņēmieni. Bibliotēku darbā bibliotekāram tomēr vairāk ir jācenšas piekāpties, jo kā jebkurā apkalpošanas fērā – Klientam vienmēr ir taisnība. Kā jebkurā organizācijā, arī bibliotēkās nav iespējams izvairīties no konfliktiem, sevišķi publisko bibliotēku sektorā, kur lasītāju kontingents mēdz būt krietni atšķirīgāks nekā akadēmiskajās bibliotēkās.
Ir veikti arī atsevišķi pētījumi par konfliktu veidiem, tomēr plāsā lokā pētījumi ir veikti samērā maz, tie ir vairāk veikti konkrēti vienā iestādē vai vienā bibliotēkā, bet ne daudzās bibliotēkās vienlaicīgi.
Arī lai atrisinātu konfliktus, vispirms ir jāgrib to atrisināt, pats no sevis tas neatrisināsies Arī ir jāveic pārrunas ar cilvēku vai grupu, ar kuru ir sastrīdējies. Katram vajadzētu izteikt savas domas, neuzbrūkot un neaizvainojot. Kopīgi jāizlemj, kas katram no jums jāpaveic, lai atrisinātu situāciju

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Bibliotekārā konfliktoloģija”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/207543

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register