Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:705533
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.01.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
Kas ir Biheiviorisms?    3
B.F. Skinera teorija    4
2.1  Sods    4
2.2.  Ignorēšana    5
2.3.  Pozitīvie un negatīvie pastiprinājumi    6
2.4.  Kopumā    6
3.  Kantera teorija    7
  Secinājumi    9
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    10
Extract

SECINĀJUMI
Biheiviorisms ir vērs uz skolēnu disciplīnas un emocionālo manipulāciju. Skolotājs pēc saviem ieskatiem veido tādu skolēnu kādu viņš uzskata par pareizu. Katram šis uzskats atšķirsies, tāpēc veidi kā pielietot biheiviorismu ir tik dažādi.
Skiners savā metodē izmanto, manuprāt, diezgan manipulatīvus paņēmienus. Viņš vairāk koncentrējās uz to, kā persona reaģēs uz konkrētiem stimuliem. Šī metode vairāk ir pielietojama, ja tu gribi mainīt vai ietekmēt personu no psiholoģiskā viedokļa.
Kanteri vairāk uz biheiviorismu skatījās no pedagoģiskā viedokļa. Viņu galvenais pamatprincips bija sarunu un savstarpēja vienošanās. Bet šāda veida modelim, lai darbotos, ir jāvelta daudz ilgāks laiks nekā Skinera metodei.
Kopumā es sapratu to, ja es vēlos iegūt tūlītēju (uzreiz) rezultātu, tad es izmantošu Skinera piedāvāto modeli un to piedāvātajiem 4 paņēmieniem (sods, ignorēšana, pozitīvais un negatīvais pastiprinājums), bet ja tas nav vajadzīgs tad es izmantošu Kantera metodi. Man liekas, ka viņu aprakstītā metode ir vērsta uz vienlīdzību nevis kā Skineram, kura metodē bija, man personīgi, vairāk jūtams autoritārisms (diktatūra). Es pati uzskatu, ka jebkuru situāciju vai konfliktu var atrisināt ar kopīgu sarunu, vienojoties, kas mums ir svarīgi (kam ir obligāti jābūt) un kas ir nepieciešams, lai mēs nokļūtu līdz mūsu izvēlētajam mērķim.
Tad, kad man būs vēlreiz jāizspēlē mūsu iepriekš izlozētā situācijas, es vēlētos (centīšos) izmantot kādu no biheiviorisma paņēmieniem.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1375817
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register