Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:345126
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vairumtirdzniecības jēdziens, funkcijas, nozīme, problēmas un uzdevumi    4
2.  Vairumtirdzniecības formas    5
2.1.  Konkursu izsole    5
2.2.  Pārdošana vairāksolīšanā    6
3.  Preču birža    6
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Extract


Vairumtirdzniecība ir process, kurā viena juridiskā persona pārdod preces citai juridiskai personai vai reģistrētam individuālā darba veicējam.1
Vairumtirdzniecība ir visvarīgākais preču sadales ķēdes posms. Vairumtirgotājs palīdz atrināt sadales pamatproblēmu. Šī problēma rodas, jo:
Ražotāji vēlas piegādāt preces lielos daudzunos un atbrīvoties no savām precēm, cik ātri vien iespējasm;
Patērētāji vēlas pirkt mazus daudzveidīgu prečudaudzumus tad, kad tās ir vajadzīgas.
Lai pārvarētu šo problēmu, vairumtirgotāji piedāvā dažādus svarīgus pakalpojumus:
1.Liela preču apjoma sadale. Vairumtirgotāji pērk preces lielos daudzumos no dažādiem ražotājiem un sadala tās mazākās daļās mazumtirgotājiem.
2.Preču krājumu uzglabāšana. Patērētāji parasti uzskata, ka viņi varēs iegādāties preci tad, kad tā viņiem būs vajadzīga, lai apmierinātu šādas vajadz;ibas, tad ir jābūt gatavam uzglabāt preču krājumus.
3.Informācija un konsultācijas. Vairumtirdzniecības bāzes ir nozīmigs informācijas avots mazumtirgotājiem. Viņi var tās apmeklēt un izvēlēties vajadzīgās preces, saņemt paskaidrojumus par šīm precēm un iegūt informāciju par jaunākām tendencēm.
4.Risks uzglabājot preces. Lielu preču krājumu glabāšana var būt riskanta. Var samazināties preču vērtība, kamēr tiek uzkrāti lieli preču krājumi. Ja cenas paaugstinās, arī krājumu vērtība palielināsies un vairumtirgotājs varēs saņem lielāku peļņu.
Vairumtirdzniecībā prece no ražotāja tiek iepirkta lielās partijās un lielos daudzumos tālākai pārdošanai. Te preces pārdevējam nav tiešas saskares ar patērētāju. Vairumtirdzniecība izpaužas kā div un vairākpakāpju netiešais noiet, kur prece var būt pārdota divas vai vairākas reizes.
Vairumtirdzniecības organizāciju funkcijas var būt ļoti atškirīgas. Dažas vairumtirdzniecības oeganizācijas aprobežojas ar to, ka nodibina kontaktus ar mumtirdzniecības organizācijām vai izmanto savus tirdznieciskā tīkla aģentus. Citi vairumtirgotāji iepirktās preces bez būtiskas apstrādes un pārstrādes pārdod tālāk pārstrādātājiem. Vēl citi vairumtirgotāji paši savāc, uzkrāj un uzglabā preci, nodarbojas ar tās transportēšanu un piegādi noņēmējiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register