Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:580572
 
Evaluation:
Published: 06.07.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēju pasaulē pēdējā laikā ir manāma ļoti ievērojama biznesa ētikas attîstîba. Varam runāt par konsolidāciju. Lielākie operatori kļūst vēl lielāki. Telekomunikācijas un informācijas tehnoloģiju nozares ir korupcijas riskiem visvairāk pakļautās jomas. Tas saistīts ar oligopola dominanci valstī, tādējādi veidojot lielu klientu datu bāzi, kas uzliek lielu atbildību gan uzņēmuma vadītājiem, gan tā darbiniekiem, lai tiktu aizsargāti visi klientu dati un tie nenonāktu atklātībā nepiederošām personām. Labās prakses vadlīnijas, pēc kurām vadās arī uzņēmums Tele2, ietver augstākās vadības acīmredzamu atbalsta un iekšējās kontroles pasākumu organizēšanu, kā arī ētikas programmu izstrādi. Tam nepiecešama skaidri formulēta un saprotama uzņēmuma politika. Ētiskajām prasībām ir jāattiecas uz visu uzņēmumu – arī struktūrvienībām, tas attiecas arī uz vienotu finanšu uzskaites sistēmu un grāmatvedību, lai tiktu novērsta jebkādas nodokļu manipulācijas un tā būtu godīga un caurskatāma. Svarīgi ir uzņēmumam izglītot gan savus darbiniekus, gan klientus par uzņēmuma ētiku, regulāras apmācības darbiniekiem un informatīvs materiāls klientiem noteikti atvieglotu savstarpējo sadarbības procesu. Problēmsituāciju un pārkāpumu gadījumā ir jāveic atbilstošas disciplinārās procedūras, lai nepieļautu atkārtotu situāciju, tādēl regulāra ētikas prasību pārskatīšana ar mērķi novērtēt un uzlabot to efektivitāti pārkāpumu novēršanas jomā ir jāaktualizē ikvienā uzņēmumā.
Biznesa ētikas principiem ir jābalstās uz vispār pieņemtajiem ētikas principiem sabiedrībā. Šeit lieti der teiciens – nedari otram to, ko tu negribētu, lai dara tev. Balstoties uz abpusēju cieņu un uzticību, veidojas visefektīvākā sadarbība, kuras rezultātā abas iesaistītas puses gūst labumu, kas ir pamatā arī jebkuram biznesam.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register