Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:705943
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Biznesa plāns, tā sastādīšanas principi    6
1.1.  Kas ir biznesa plāns?    6
1.2.  Biznesa plāna mērķi    6
1.3.  Biznesa plāna funkcijas    7
1.4.  Principi, kas jāievēro, izstrādājot biznesa plānu    8
2.  Biznesa plānu izstrādes organizācija    9
2.1.  Lēmuma pieņemšana par biznesa plāna izstrādāšanu    9
2.2.  Idejas formulēšana    9
2.3.  Informācijas vākšana, sistematizēšana un analīze    9
2.3.1.  Mikrovides analīze    10
2.3.2.  Makrovides analīze    12
2.3.3.  Pašreizējā stāvokļa novērtēšanas rezultātu apkopošana    13
2.4.  Uzņēmējdarbības misija, mērķi un galvenie uzdevumi    13
2.5.  Uzņēmuma atrašanās vietas izvēle    14
2.6.  Uzņēmuma juridiskas formas izvelē    14
2.7.  Pārdošanas apjoma un apgrozījuma prognozēšana    14
2.8.  Ražošanas (pakalpojumu sniegšanas) plāna izstrādāšana    15
2.9.  Uzņēmuma organizatoriskās struktūras izstrādāšana    15
2.10.  Tirgzinības rādītāju izstrādāšana    15
2.11.  Uzņēmējdarbības risku noteikšana    15
2.12.  Finanšu plāna izstrādāšana    16
2.13.  Biznesa plāna noformēšana    17
3.  Biznesa plāna struktūra    18
3.1.  Biznesa plāna saturs    18
3.2.  Titullapa    18
3.3.  Saturs    19
3.4.  Kopsavilkums    19
3.5.  A sadaļa: Ieceres (uzņēmējdarbības, projekta) pamatojums    19
3.5.1.  A.1.nodaļa. Informācija par uzņēmumu, tā stratēģiju un vadību    20
3.5.2.  A.2.nodaļa. Piedāvātais produkts (pakalpojumi)    20
3.5.3.  A.3.nodaļa. Produkta tirgus novērtējums, tirgzinības(mārketinga) plāns    21
3.5.4.  A.4.nodaļa. Problēmas un riski    21
3.6.  B sadaļa: Finanšu aprēķini    21
3.6.1.  B.1.nodaļa. Naudas plūsmas plāns    22
3.6.2.  B.2.nodaļa. Uzņēmējdarbības izmaksu plāns    23
3.6.3.  B.3.nodaļa. Peļņas vai zaudējumu plāns    23
3.6.4.  B.4.nodaļa. Bilance    24
3.6.5.  B.5.nodaļa. Plānoto finanšu rezultātu novērtējums    24
3.7.  C sadaļa: Papildu dokumenti un informācija    25
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Extract

Katrs Latvijas iedzīvotājs ir kādreiz dzirdējis vārdu salikumu biznesa plāns, pat tie, kuri nav saistīti ar uzņēmējdarbību. Protams, ar šo vārdu visbiežāk sastopas tomēr jaunie un vecie uzņēmēji. Jo uzņēmējdarbība bez biznesa plāniem nav iedomājama.
Katram uzņēmējam, kas vēlas uzsākt uzņēmējdarbību, ir skaidri jāapzinās, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami, lai nodrošinātu iecerētā uzņēmuma darbību, kā arī jāprot novērtēt sagaidāmas darbības rezultātus[5,10]. Tātad jebkuram uzņēmējam jāmāk plānot sava uzņēmuma tagadne un nākotne. Plānošanas procesā kā drošs līdzeklis var kalpot labi izstrādāts biznesa plāns.
Biznesa plāns ir stratēģiskā plāna veids, kurā noteiktas uzņēmējdarbības idejas, projekta īstenošanas mērķi, taktika un sagaidāmie rezultāti noteiktam laika periodam. Biznesa plāns ir nozīmīgs analītiskās un plānošanas faktu un aprēķinu dokuments, kurš domāts, lai plānotu firmas darbības virzienu noteiktā laika posmā. Biznesā plānā novērtē idejas realizācijas iespējas, uzrāda gaidāmos ienākumus un izdevumus, nosaka projekta izdevīgumu, kā arī to vai vispār ir vērts sākt uzņēmējdarbību.
Biznesa plāns ir būtisks dokuments, lai saņemtu kredītu vai līzingu bankā vai kādā citā finanšu iestādē. Nepareizs sastādīts biznesa plāns var liegt saņemt kredītu, bet pavirši vai nenopietni izstrādāts biznesa plāns var sabojāt arī uzņēmēja reputāciju.
Labs biznesa plāns ir kā neliels eksāmens, pārbaude uzņēmējam par to, ko viņš vispār sajēdz no uzņēmējdarbības, jo labs biznesa plāns satur analīzi par gandrīz visām uzņēmējdarbības jomām, piemēram, kādas investīcijas ir nepieciešamas darbības realizēšanai, tirgus padziļināta izpēte, iespējamie konkurenti, nepieciešamā kredīta lielums, investīciju atpelnīšanas laiks, paredzamais ienesīgums u.tml.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1125577
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register