Research Papers
Business and Law
Business
Biznesa plāns - uzņēmuma attīstības perspektīvu atspoguļo...-
Biznesa plāns - uzņēmuma attīstības perspektīvu atspoguļotājs
Research Papers46 Business, Marketing, Advertising, Accounting
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1 | Biznesa plāna teorētiskais izklāsts | 4 |
1.1. | Biznesa plāna nozīme | 5 |
1.2. | Biznesa plāna izstrādāšanas secība | 5 |
1.3. | Kā sastādīt biznesa plānu | 6 |
1.4. | Biznesa plāna nepieciešamie nosacījumi | 8 |
1.5. | Kas sastāda biznesa plānu | 8 |
1.6. | Saturs | 9 |
1.7. | Biznesa plāna kopsavijkums | 9 |
1.8. | Uzņēmuma apraksts | 10 |
1.9. | Produktu un pakalpojumu raksturojums | 11 |
1.10. | Mārketinga plāns | 14 |
1.10.1 | Tirgus raksturojums un iespējas | 15 |
1.10.2. | Konkurance un citi ietekmes veidi | 17 |
1.10.3. | Mārketinga stratēģija | 19 |
1.10.4. | Tirgus pētījumi | 21 |
1.10.5. | Apgrozījuma prognozes | 22 |
1.10.6. | Papildmateriāli | 23 |
1.11. | Ražošanas plāns | 23 |
1.13. | Riska novērtējums | 28 |
1.14. | Finansu plāns | 29 |
2. | Firmas “X” biznesa plāns | 31 |
2.1. | Biznesa plāna kopsavilkums | 31 |
2.3. | Vietējā tirgus analīze | 33 |
2.3.1. | Tirgus izpēte | 33 |
2.3.2. | Realizācijas apjoma plānošana | 35 |
2.4. | Ražošana | 36 |
2.4.1. | Ražošanas iekārtas | 36 |
2.4.2. | Materiālu izmaksas | 37 |
2.4.4. | Ražošanas telpu izdevumi | 40 |
2.4.5. | Realizācijas izdevumi | 40 |
2.4.6. | Produkcijas pašizmaksas | 40 |
2.5. | Vadība | 41 |
3. | Biznesa plāna finansu aprēķini | 44 |
3.1. | Naudas plūsma | 44 |
3.2. | Peļņa vai zaudējums | 44 |
3.3. | Bilance | 44 |
Secinājums | 47 |
Katram no mums ir kāds dzīves mērķis un idejas. Bieži vien to īstenošanai ir nepieciešami diezgan lieli naudas līdzekļi, un tad cilvēks sāk prātot un domāt, kā sasniegt šos mērķus, ar kādiem līdzekļiem īstenot tos. Viens no veidiem kā to īstenot, ir uzsākt savu biznesu. Protams, uzsākot savu biznesu ir vienmēr pastāv risks zaudēt, bet toties ienesīgums pie veiksmīgas izdošanās ir jābūt stipri lielākam.
Pieņemot lēmumu uzsākt kādu biznesu, cilvēks nonāk pie virknes jautājumu uz kuriem tas grib rast sev atbildi, lai pārliecinātos par mērķa realitāti un tā īstenošanas iespējāmLai varētu atbildēt uz visiem šiem jautājumiem, ir nepieciešams sastādīt finansu plānu, kurā tiek apskatītas visas šīs problēmas.
Šajā kursa darbā tiek apskatītas problēmas pie finansu plāna sastādīšanas izmantojot plānošanas metodes, pamatojoties uz LR statistikajiem ekonomikas rādītājiem, pie datu analīzes tiek izmantotas finansu analīzes formulas un metodes, kā arī grāmatvedības metodes pie “Bilances” un “Peļņas vai zaudējuma”un “Naudas plūsmas” sastādīšanas. Pieskarsies jautājumam, kam tiek pielietoti biznesa plāni un kas ir to lietotāji.
Šis kursadarbs sniedz priekšstatu par jauna projekta, kas saistīts ar PET pudeļu ražošanu, analīzi, tā izstrādāsanu un iegūtā rezultāta apkopošanu. Ekanomiskie dati pie apgrozījuma plānošanas tiek veikti par trim gadiem laika posmā no 1997-1999.gadam. Biznesa plāns tiek sastādīts laika posmam uz 5 gadiem no 2000-2004.gadam.
1. NODAĻA: “BIZNESA PLĀNA TEORETISKAIS IZKLĀSTS”
1.1. BIZNESA PLĀNA NOZĪME
Biznesa plānam ir trīs funkcijas:
1.Tas ir plāns, kuru var lietot, lai attīstītu idejas par sava biznesa īstenošanu. Tā iespēja izstrādāt stratēģiju un “ izdarīt kļūdas uz papīra ” nevis reāla dzīvē, apskatot firmu no visām pusēm - tādām kā mārketings, finanses un darbība.
2.Biznesa plāns ir retrospektīvs instruments, ar kura palīdzību biznesmenis var novērtēt firmas reālo darbību laika gaitā.
3.Naudas sagādāšana. Neredzot biznesa plānu, vairums aizdēvēju un ieguldītāju neieguldis naudu biznesā.
Biznesa plāns ir dokuments, kurš domāts,l ai plānotu firmas darbības virzienu noteiktā laika posmā.
Uzņēmēji krietni biežāk ir darītāji nekā priekšlikumu rakstītāji. Viņi drīzāk sastopami kaujas - pašā frontes linijā - nekā aizmugurē, plānojot savu ofensīvu. Turklāt izrādās, ka daudziem uzņēmējiem ir grūti formulēt pat tos biznesa jēdzienus, kas bieži vien ir kļuvuši par viņu otro būtibu.
Rezultātā viens no nepatīkamākajiem pienākumiem, ar ko viņi sastopas, ir biznesa plāna sagatavošana un uzrakstīšana. Lai arī kādas grūtības biznesa plāna sagatavošana varētu radīt, plāns ir pilnīgi nepieciešams jebkuram biznesam.
Ir dzirdēti nostāsti par fanātiska izskata uzņēmmējiem un riska kapitālistiem ar pildspalvām darba gatavībā, kuri satiekas, uzskribelē kādu proektu uz mitras kokteiļa salvetes, sarokojas un kļūst par “partneriem “ modernu tehnoloģiju biznesā – bet tie ir mīti.…
Katram no mums ir kāds dzīves mērķis un idejas. Bieži vien to īstenošanai ir nepieciešami diezgan lieli naudas līdzekļi, un tad cilvēks sāk prātot un domāt, kā sasniegt šos mērķus, ar kādiem līdzekļiem īstenot tos. Viens no veidiem kā to īstenot, ir uzsākt savu biznesu. Protams, uzsākot savu biznesu ir vienmēr pastāv risks zaudēt, bet toties ienesīgums pie veiksmīgas izdošanās ir jābūt stipri lielākam. PIEŅEMOT LĒMUMU UZSĀKT KĀDU BIZNESU, CILVĒKS NONĀK PIE VIRKNES JAUTĀJUMU UZ KURIEM TAS GRIB RAST SEV ATBILDI, LAI PĀRLIECINĀTOS PAR MĒRĶA REALITĀTI UN TĀ ĪSTENOŠANAS IESPĒJĀM
-
Biznesa ideja
Research Papers7 Economics, Marketing, Advertising, Business
-
Biznesa plāns - uzņēmuma attīstības perspektīvu atspoguļotājs
Research Papers46 Business, Marketing, Advertising, Accounting
- Reklāmas plāns "Arco Real Estate" uzņēmumam
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Apdrošināšanas sabiedrības biznesa plāns
Research Papers for university13
-
Uzņēmuma biznesa plāns
Research Papers for university13
-
Biznesa plāns
Research Papers for university8
-
Zemnieku saimniecības "Āboliņi" ražošanas plāns un attīstības iespējas
Research Papers for university26
-
Biznesa plāns "Naktsmājas"
Research Papers for university17