SECINĀJUMI
1. Veicot biznesa plānu, iespējams secināt, ka uzņēmumam SIA “FIT4MOM” ir potenciāls uzsākt uzņēmējdarbību ar mērķi gūt peļņu, taču, lai tas gūtu panākumus un piesaistītu vēlamo mērķauditoriju – jaunās māmiņas, ir vajadzīgs pārdomāta mārketinga stratēģija.
2. Uzņēmumam ir savas vājās puses, taču ir iespējams rast risinājumus to novēršanai, piemēram, iekrājot finanšu līdzekļus vai turpinot aktīvi darboties mārketinga un uzņēmuma izplatīšanās sfērā, un neļaujot pazemināties pakalpojumu kvalitātes līmenim, tādejādi nezaudējot klientus.
3. Rīgas pilsētā ir liels potenciālo klientu / pircēju skaits – jaunās māmiņas, kuras pēc dzemdībām vēlas uzlabot vai atgūt savu fizisko formu, uzlabot veselību un pašsajūtu, kas dotu uzņēmumam iespēju paplašināties un piedāvāt savus pakalpojumus citās Latvijas pilsētās, kur jaundzimušo skaits ir salīdzinoši augsts.
…