-
Biznesa plāns
Research Papers49 Management, Business, Marketing, Advertising
Nr. | Chapter | Page. |
Biznesa plāna kopsavilkums | 3 | |
2. | Z/s „x” veikala „y” finansiālās darbības analīze | 5 |
2.1. | Rentabilitātes rādītāji | 5 |
2.2 | Likviditātes rādītāji | 6 |
2.3 | Maksātspējas rādītāji | 7 |
2.4 | Finansu rādītāji sistēmas analīze | 8 |
2.5 | Analīzes objekta dinamiskā bāzes gadam, pārskata gadam | 9 |
2.6 | Bilances struktūras analīze | 10 |
2.7 | P/Z horizontālā analīze | 12 |
2.8 | P/Z Vertikālā analīze | 13 |
2.9 | Z/s „x” veikala „y” finansiālās analīzes kopsavilkums | 14 |
3. | Tirgus situācija nozarē un uzņēmuma attīstības iespējas | 15 |
3.1 | Biznesa ideja | 15 |
3.2 | Pieprasījuma un nozares raksturojums | 15 |
3.3. | Produkta filozofija | 17 |
3.4. | Uzņēmuma stratēģija | 17 |
4. | Plānotās uzņēmējdarbības apraksts | 20 |
4.1 | Pamatinformācija | 20 |
4.2. | Uzņēmuma vēsture | 20 |
4.3. | Produkta raksturojums IU „Baltā Paradīze” | 20 |
4.4. | Tehnoloģijas pakalpojuma sniegšanai | 21 |
4.5. | Uzņēmuma stratēģiskie mērķi | 22 |
5. | Tirgus konkurentu raksturojums | 25 |
5.1 | Tirgus raksturojums | 25 |
5.2. | Konkurentu tabula | 27 |
6. | Mārketinga stratēģija | 29 |
6.1 | Mikrovide un makrovide | 29 |
6.2 | Līgumi un piegādātāji (tabula) | 30 |
6.3 | Bostonas matrice | 31 |
6.4. | Stratēģijas realizācijas plāns | 33 |
6.5. | Mārketinga budžets | 36 |
7. | Īpašnieki, vadība un uzņēmuma organizatoriskā shēma | 37 |
8 | Pakalpojuma operācijas (process) | 40 |
8.1 | Pakalpojuma procesa apraksts | 40 |
8.2 | Piedāvājuma cenas kalkulācija | 42 |
8.3 | Īpašumu, ēku un pamatlīdzekļu nolietojums | 42 |
8.4 | Vides drošība | 43 |
8.5 | Darba drošība | 43 |
8.6 | Kvalitātes vadība | 43 |
9 | Riska faktori | 46 |
10 | Finansu analīzes plāns | 47 |
10.1 | Finansu analīze | 47 |
10.2 | Kredīta atmaksas grafiks, NPV, IRR | 47 |
10.2 | Kredīta izmantošanas plāns | 49 |
10.3 | Nauda plūsma 2005.g., 2006.g., 2007.g. | 49 |
10.4 | P/Z aprēķins ( 2005 – 2006 g. ) | 53 |
10.5 | Bilances līdzsvars | 53 |
10.6 | Alkmaņa Bankota formula.( Z koeficents ) | 55 |
11 | Secinājumi | 56 |
12 | Izmantojamā literatūra | 57 |
Biznesa plāna kopsavilkums.
Z/s „x” veikals „y” atrodas, Rūpnīcas 23 un struktūrvienība IU „Baltā Paradīze” atrodas „Kaukuguru mājās”. Uzņēmuma īpašniekam uzdāvināja zemes gabalu un „Kauguru mājas”, kas atrodas labā vietā, un viņš vēlas, lai tur tiktu uztaisīta atpūtas bāze ar melno pirti, kura ar nestu peļņu.
Struktūrvienība ir plānota dibināta 2005. gadā 1 janvārī, kad arī tiks reģistrēta komercreģistrā.
Struktūrvienības darbība ir sekojoša tiks sniegts pakalpojums – Melnā pirts, banketu zāle, kanoe laivu izbraucieni. Tirgus segments būs Valmierā ,Cēsīs un tā apvidu dzīvojošie patērētāji sākot no 18-60 gadu vecuma, gan sievietes, gan vīrieši.
IU „Baltā Paradīze” strādā pietiekoši kompetenti cilvēki, struktūrvienībās vadītājaxxxxxx, kura beigusi Valts Priekuļu lauksaimniecības tehnikumu, un kura taisās ar nākošo mācību gadu turpināt studēt uzņēmējdarbību Biznesa augstskolā „Turība”.
Struktūrvienības biznesa plāna mērķis ir ilgtermiņa naudas aizņēmuma 20000 Ls, galvošanas un kredīta atdošanas iespēju pierādīšana, kā arī lai struktūrvienība daļēji varētu prognozēt savus ienākumus un darbības virzienus šajā un nākošajos gados, tas novērsīs trūkumu un kļūmju rašanos , kā arī palīdzēs plānot darbības principus, laikus un pasūtījuma norisi.
Struktūrvienība balstās uz diversifikācijas koncepciju. IU „Baltā Paradīzes” pakalpojuma filozofija ir es pārdodu sapni nogurušam cilvēkam uzlabojot viņam pašsajūtu, veselību. Es vēlos, lai viņš kļūtu laimīgāks, priecīgāks, lai būtu piepildīts ar jaunu enerģiju un spēku pārvarēt ikdienas likstas.
Galvenie mērķi, kurus IU „Baltā Paradīze” izvirza sev uzsākot uzņēmējdarbību ir sekmīga uzņēmuma darbība un attīstība. Struktūrvienība par ļoti svarīgu uzskata augstas kvalitātes pakalpojumu sniegšanu par klientiem pieejamām cenām, kas nodrošinās uzņēmumam ienākumu gūšanu un attīsties.
Lai izpildītu biznesa plāna mērķi ir nepieciešams veikt sekojošus uzdevumus:
1) Noskaidrot, pamatot vai prognozējamā cena ir sabalencēta ar pieprasījumu un plānoto segmenta pirktspēju.
2) Saskaņot bostonas matricas un naudas plūsmas savstarpējās sakarības
3) Ietver naudas plūsmā uzņēmuma UIN par iepriekšējo periodu
4) Pamatot aktīvu = pasīvu attiecībā nesadalīto peļņu
5) Saskaņot nesadalīto peļņu ar ilgtermiņa mērķiem
6) Raksturot bruto seguma, kā arī prognozētos ieņēmumus ar naudas plūsmas pirmo mēnesi
7) Analizēt NPV prognozētās peļņas attiecību, pret naudas pūsmā parādīto beigu atlikumu gada beigās.
…
Biznesa plāna kopsavilkums, Z/s „x” veikala „y” finansiālās darbības analīze. 5 2.1.Rentabilitātes rādītāji. 5 2.2 Likviditātes rādītāji. 6 2.3 Maksātspējas rādītāji. 7 2.4 Finansu rādītāji sistēmas analīze. 8 2.5 Analīzes objekta dinamiskā bāzes gadam, pārskata gadam. 9 2.6 Bilances struktūras analīze. 10 2.7 P/Z horizontālā analīze 12 2.8 P/Z Vertikālā analīze 13 2.9 Z/s „x” veikala „y” finansiālās analīzes kopsavilkums. 14 3.Tirgus situācija nozarē un uzņēmuma attīstības iespējas. 15 3.1 Biznesa ideja. 15 3.2 Pieprasījuma un nozares raksturojums. 15 3.3. Produkta filozofija 17 3.4.Uzņēmuma stratēģija. 17 4. Plānotās uzņēmējdarbības apraksts. 20 4.1 Pamatinformācija 20 4.2. Uzņēmuma vēsture. 20 4.3. Produkta raksturojums IU „Baltā Paradīze” 20 4.4. Tehnoloģijas pakalpojuma sniegšanai 21 4.5.Uzņēmuma stratēģiskie mērķi, Tirgus konkurentu raksturojums, Tirgus raksturojums, Konkurentu tabula.Mārketinga, Mikrovide un makrovide. Līgumi un piegādātāji (tabula) Bostonas matrice, Stratēģijas realizācijas plāns, Mārketinga budžets, Īpašnieki, vadība un uzņēmuma organizatoriskā shēma, Pakalpojuma operācijas (process) , Pakalpojuma procesa apraksts, Piedāvājuma cenas kalkulācija. Īpašumu, ēku un pamatlīdzekļu nolietojums, Vides drošība, Darba drošība,Kvalitātes vadība Riska faktori, Finansu analīzes plāns, Finansu analīze, Kredīta atmaksas grafiks, NPV, IRR, Kredīta izmantošanas plāns, Nauda plūsma, P/Z aprēķins ( 2005 – 2006 g. ), Bilances līdzsvars, Alkmaņa Bankota formula.( Z koeficents )
- Biznesa plāna saturs
-
Biznesa plāns
Research Papers49 Management, Business, Marketing, Advertising
-
Biznesa plāns vadošajam IT uzņēmumam Latvijas datortirgū un IT jomā
Research Papers22 Business, Marketing, Advertising, Computers, Consumer Electronics
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns
Research Papers for secondary school5
-
Biznesa plāna sastādīšana
Research Papers for secondary school8
-
Biznesa plāna būtība un funkcijas
Research Papers for secondary school15
-
SIA "X" biznesa plāns konsultatīvo pakalpojumu nozares attīstībai
Research Papers for secondary school14
-
Biznesa plāns
Research Papers for secondary school9