Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,60 (15%)
Discounted price*:
3,39
Purchase
Add to Wish List
ID number:351373
Author:
Evaluation:
Published: 13.12.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2013.g. - 2013.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Apzīmējumu saraksts    3
  Ievads    4
1.  BPR vēsture un teorija    5
2.  Reinženieringa nepieciešamīa uzņēmuma vidē    9
3.  Vadības funkcijas BPR    12
4.  Procesa pielietojums Ford- motor praksē    14
  Secinājumi uz priekšlikumi    16
  Izmantotā literatūra    17
  Pielikums    18
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Reinženierings ir lielas, radikālas pārmaiņas, kuru gaitā tiek modernizēti biznesa procesi, pilnveidojot darba un pakalpojuma sniegšanas kvalitāti un efektivitāti. Biznesa efektivitāte tiek dubultota.
2. Veiksmīgam BPR jākoncentrējas uz biznesa procesiem, status quo novērtēšana, konkrētu mērķu izvirzīšana, ierobežojumu sasniegums un jārēķinās ar nozīmīgām uzņēmuma kultūras izmaiņām.
3. Reinženieringa rezultātā tiek uzlaboti kompānijas finansiālie rādītāji, klientu apmierinātība, palielināta efektivitāte, kvalitāte, samazinātas izmaksas un tiek pārveidota organizācijas iekšējā vide.
4. BPR nākotnei nepieciešama kvalificēta un zinoša uzņēmuma vadība, komandas saliedētība, informācijas plūsma un gatavība pārmaiņām.
5. Daži uzņēmumi joprojām jauc BPR ar visaptverošo kvalitātes vadības teoriju, kur organizatoriskā maiņa un automatizācija saistīta ar līdzīgiem instrumentiem un rezultātiem, bet reinženieringā rezultāts tiek sasniegts īstermiņā un radikāli.
6. Reinženierings ir inovāciju process, kur uzņēmuma vadībai, darbiniekiem ir jābūt gataviem fundamentālām, radikālā, būtiskām un procesuālām pārmaiņām.
7. Viens no galvenajiem instrumentiem BPR, izmantojot pārdomātu, pārveidotu un reorganizētu procesu, balstās uz IT optimizāciju.
Priekšlikumi:
1. Lai ieviestu reinženieringu nav jāgaida, kad uzņēmumā parādīsies nepieciešamība pēc pārmaiņām, tās ir jāprognozē. Tikai uz nākotni orientēts vadītājs spēj saskatīt nepieciešamību pēc reinženieringa.
2. Lai varētu garantēt reinženieringa pozitīvu pielietojumu mūsdienās, par tā procesiem jāsniedz zināšanas universitātes studijās, kurās tiek sagatavoti vadītāji.
3. Lai uzņēmumu vadītājiem būtu lielāka izpratne par reinženieringu, nepieciešams veikt seminārus, konferences, kā arī jānodrošina daudz lielāks literatūras daudzums latviešu valodā par reinženieringu un tā procesiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,12 €
Work pack Nr. 1335921
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Biznesa procesu reinženieringa izpēte zinātniskās literatūras kontekstā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/351373

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register