Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:572366
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.12.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Teorētiskie stratēģiskās vadības jautājumi    6
3.  Uzņēmuma ārējās vides pētījumi    7
3.1.  Demogrāfiskie faktori    7
3.2.  Sociālie un kultūras faktori    7
3.3.  Politiskie faktori    8
3.5.  Tehnoloģiju attīstība    8
3.6.  Globalizācija    9
3.7.  Pieci galvenie konkurences spēki    9
4.  Uzņēmuma iekšējās vides pētījumi    11
4.1.  Jaunievedumi    11
4.2.  Klientu vēlmju apmierināšana    11
5.  Uzņēmuma stratēģijas izvēle un tās pamatojumi    13
5.1.  SWOT analīze    13
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Izmantotās literatūras saraksts    17
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. AS “MADARA Cosmetics” ir spējusi attīstīt savu darbības lauku un to pat pastiprināt pandēmijas laikā, norādot uz elastīgu uzņēmuma stratēģiju, tādējādi atklājot savu spēju piemēroties mainīgiem pasaules pieprasījuma klimatiem.
2. AS “MADARA Cosmetics” stiprās puses rada uzņēmuma nepārtrauktā attīstība ar jaunievedumiem un tā spēju ilgstoši apmierināt mainīgās klientu vajadzības,.
3. Vislielākais spēks “MADARA Cosmetics” konkurences vidē piemīt tieši patērētājiem, kas attiecīgi ir atspoguļots šī uzņēmuma stratēģijā.
4. Ārzemju ražotāju ierašanās Latvijas tirgū varētu radīt konkurenci priekš šī uzņēmuma, ko “MADARA Cosmetics” ir pieskaņojis savai stratēģijai un koncentrējas uz tieši Latvijā iegūtām sastāvdaļām, efektīvi izmantojot to kā savu unikālo spēku un atšķirīgo prasmi.
5. Ņemot vērā Latvijas krītošo demogrāfisko situāciju, uzņēmumam “MADARA Cosmetics” ir vērts turpināt savu attīstību, spēcīgu uzsvaru liekot uz ārzemju tirgus iekarošanu, lai spētu apmierināt uzņēmuma augošās nepieciešamības.
6. Lai reizē attīstītu savu vietējo, Latvijas tirgu, “MADARA Cosmetics” būtu jāmēģina ieviest vietējas lojalitātes programmas vai akcijas, kas padarītu produktus pieejamākus plašākai Latvijas sabiedrībai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register