Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:722934
 
Evaluation:
Published: 10.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Brenda jēdzens un tā īpatnības    5
1.1.  Brenda definīcija un struktūra    5
1.2.  Brenda veidi    6
1.2.1.  Ražotāju un starpnieku brendi    6
1.2.2.  „Saimes brends”    8
1.2.3.  Produkta līnijas brends    8
1.2.4.  Individuālā produkta brends    8
1.2.5.  Cenu līnijas brends    9
2.  Brenda atīstība tā dzīves laikā    10
2.1.  Brenda novecošana    10
2.2.  Brenda kritiens    11
2.3.  Brenda atjaunošana    11
2.4.  Brenda kustība “uz augšu” un “lejā”    13
3.  Kopējais brendings    15
3.1.  Kopējais brendings kompetences sasniegšanai    15
3.2.  Kopējais brendings vērtības virzīšanai    16
3.3.  Kopējais komponentais brendings    17
3.4.  Kopējā brendinga papildinošā kompetence    18
  Secinājumi    19
  Literatūras saraksts    20
Extract

Šodien, ieejot lielveikalā, nereti nākas apjukt - tik daudz visa kā, ka nezini, kam pieķerties. Izvēles iespējas ir milzīgas, un šī pārpilnība tikai turpina pieaugt. Kā panākt, lai pircējs izvēlas tieši konkrētas kompānijas ražoto produktu? Atbilde ir īsa, bet sarežģīta: brendings – brenda, zīmola, precu zīmes vai markas veidošana Tā kā jēdzienā brends ir ietverta daudz plašāka nozīme nekā bieži lietotajos apzīmējumos preču zīme vai marka, manā darbā lietots šis apzīmējums. Brendu kopumā veido gan preču zīme (marka), gan produkts/pakalpojums, vizuālā identitāte, reklāmas un pārdošanas veicināšanas aktivitātes, brenda (uzņēmuma) publiskā esamība un sevis pasniegšana, kā arī ar to saistītās leģendas. Savukārt Latvijas Zinātņu akadēmijas Terminoloģijas komisija rekomendē angļu vārda brend vietā lietot jaunvārdu zīmols.
Mēs katru dienu redzam vairākus tūkstošus dažādu reklāmu vēstījumus. Taču nosaukt varam tikai tos brendus, kas spēcīgāk iesakņojušies mūsu apziņā, tos, kam mēs ticam. No rīta mūs modina Casio, mēs ieslēdzam Sony, tad dodamies uz vannasistabu, lai iztīritu zobus ar Colgate, uzvelcam Boss, ap roku apliecam Tissot, iesmaržojamies ar Tommy Hilfiger un iesēdamies savā BMW... Brends ieņem savu īpašo, tikai tam un nekam citam atvēlēto, vietu patērētāja samdzenēs.
Tirgus attīstība notiek virzienā no ražošanas ekonomikas pārdzīvojumu uz iespaidu ekonomikas virzienā, un kā ātrākā un spēcīgākā lokomotīve šai kustībai ir tieši brends. Brends virza progresu un attīstību.
Dotājā darbā tiek apskatīti brenda būtība, dažie brenda veidi un procesi, kas notiek ar brendiem “dzīves laikā”. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register