Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:115455
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.11.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Būvniecības ieceres publiskās apspriešanas nepieciešamība    5
1.1.  Gadījumi, kad nepieciešama būvniecības publiskā apspriede    5
1.2.  Gadījums, kad publisko apspriedi nerīko    7
1.3.  Kārtība, kādā izvērtē publiskās apspriešanas nepieciešamību    10
2.  Būvniecības publiskās apspriešanas norise    12
2.1.  Sagatavošanās publiskajai apspriedei    12
2.2.  Publiskā apspriede    14
2.2.1.  Būvtāfele    15
2.2.2.  Prezentācija    16
2.2.3.  Aptaujas lapa    16
2.3.  Publiskās apspriešanas rezultāti    19
3.1.  Publiskās apspriedes nepieciešamība    21
3.2.  Publiskās apspriedes norise un rezultāts    24
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantoto avotu saraksts    28
Extract

SECINĀJUMI
Izpētot un apkopojot pieejamo informāciju par būvniecības publisko apspriedi – tās nepieciešamību un norisi un reālu publiskās apspriedes pasākumu, izpildot izvirzītos darba uzdevumus un izstrādājot referātu, darba autors secināja, ka:
1. Referāta sākumā izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies, proti, lai gan būvniecības publiskās apspriedes process ir strikti reglamentēts Būvniecības likumā un MK noteikumos Nr. 671, tomēr tas nav pilnībā vērsts uz visas sabiedrības iesaisti un visam procesam ir vairākas nepilnības.
2. Būvniecības likumā un MK noteikumos Nr. 671 trūkst precīzi un detalizēti aprakstīti gadījumu, kad publiskā apspriede ir jārīko, jo pašreizējā situācijā gadījumi, kad publiskā apspriede ir jārīko, ir norādīti vispārīgā līmenī.
3. Par katrā pašvaldībā nepieciešamo publisko apspriedi būvniecības procesam, lemj attiecīgi katras pašvaldības būvvalde. Šāda izvērtēšana no vienas puses paātrina publiskās apspriedes nepieciešamības izskatīšanas procesu, taču no otras puses šāda sadrumstalotība var veicināt nekvalitatīvu lēmumu pieņemšanu par apspriedes nepieciešamību kā tas bija 3. nodaļā izpētītajā apspriedē.
4. Būvniecības ierosinātājs kad būves iecere tiek nodota publiskajai apspriedei paziņojumā par būves ietekmi uz vidi sākumā sniedz tikai tās iespējamo ietekmi, kas nav pamatota ar nekādu ekspertu slēdzienu, kas var nepamatoti maldināt sabiedrību.
5. Pie pašreizējās publiskās apspriedes kārtības sabiedrība bieži vien pat neuzzina par to, ka tiek rīkota publiskā apspriede par kādu to apkārtnē plānotu būvi, jo pašreizējā sabiedrības informēšanas sistēma nav efektīva.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1388544
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register