Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:138735
Author:
Evaluation:
Published: 31.01.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sākotnējie dati    4
1.1.  Vispārējās ziņas par dzelzceļa līniju “Zilupe - Ventspils”    4
1.2.  Dati aprēķiniem    4
2.  Darba aprēķini    5
2.1.  Posma caurvadspējas noteikšana    5
2.2.  Kustības grafika perioda Tper noteikšana    6
2.3.  Posma esošās caurvadspējas noteikšana    8
3.  Rekonstrukcijas pasākumu izstrāde, lai paaugstinātu caurvadspēju Zilupes – Ventspils dzelzceļa līnijā    9
4.  Līnijas posmu caurvadspējas noteikšana pēc rekonstrukcijas pasākumu ieviešanas    10
5.  Dzelzceļa līnijas caurvadspējas izmaiņas noteikšana pēc rekonstrukcijas    10
  Secinājumi    11
Extract

Secinājumi
• Dzelzceļa katra posma caurvadspēja ir atkarīga no bloķēšanas sistēmas veida, sadales punktu daudzuma, ierobežojošā posma garuma, pasažieru vilcienu skaita turpceļā un atpakaļceļā un no pakešu kustības grafika.
• Jo vairāk papildus ceļi dzelzceļa līnijai, jo vairāk var organizēt pakešu kustību. Tādā gadījumā var samazināt staciju intervālu.
• Pusautomāta bloķēšanas iekārtas prasa paaugstinātu intervālu starp vilcieniem.
• Lai paaugstinātu dzelzceļa līnijas caurvadspēju, dzelzceļa līniju var papildināt ar vairāk stacijām, lai sadales sektori būtu ar vairākiem pieņemšanas – nodošanas ceļiem, lai organizētu paaugstinātu pāra – daļēju pakešu darbību.
• Visas līnijas “Zilupe - Ventspils” caurvadspēju pirms rekonstrukcijas apraksta posms ar vismazāko izrēķināto caurvadspēju, kas šajā gadījumā bija posmam 4 Jelgava-Tukums, tāpēc pēc rekonstrukcijas darbu veikšanas visas līnijas caurvadspēju pieņēmu par 25,4 milj.t.
• Pirms rekonstrukcijas dzelzceļa līnijas caurvadspēja bija 25,4 milj.t, pēc rekonstrukcijas- 55,6 milj.t, kas rāda, ka caurvadspēja palielinājās par 30,2 milj.t.
• Nomainot pusautomāta bloķēšanas iekārtas uz auto bloķēšanas iekārtām, var samazināt intervālu starp vilcieniem, palielinot izejošo-ienākošo vilcienu skaitu diennaktī.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register