Ievads
Mūsdienu informācijas pārpilnajā vidē ar reklāmām mēs sastopamies jebkur – masu medijos, pieturās, uz informācijas stabiem, sabiedriskajā transportā, arī šoseju malas rotā lieli plakāti. To izmanto uzņēmēji, lai pēc iespējas efektīvāk izreklamētu savu preci. Vislielākās reklāmas ir sastopamas tieši ceļmalās, jo tās rotā lieli plakāti ar reklāmām. Šis reklāmas ir efektīvas, jo sēžot ,piemēram, sastrēgumā, cilvēki var pētīt tās, bet ir arī liels mīnuss - tas novērš autovadītāja uzmanību. Šis fakts, diemžēl, priekš reklāmu licējiem ir vienaldzīgs, jo katrs domā tikai par to, kā popularizēt savu preci. Beidzot, par to ir iedomājusies Satiksmes Ministrija, kas ir sākusi likt ierobežojumus, lai reklāmas nebūtu tik uzkrītošas un tik ļoti nenovērstu satiksmes dalībnieku uzmanību. Šī informācija tiek iztirzāta dažādos medijos, un spriežot pēc šo rakstu daudzuma interneta portālos un dažādās privātās mājas lapās - cilvēki nav vienaldzīgi pret to un ir ļoti ieinteresēti. Tās būs nozīmīgas pārmaiņas ne tikai auto vadītājiem, bet arī sabiedrībai un galu galā uzņēmējiem, kas šādā veidā reklamē savu preci, jo būs jāievēro daudz dažādi nosacījumi un izvietot kārtējo reklāmu ceļa malā nebūs tik viegli.
Tieši šo iemeslu dēļ mēs izvirzām teoriju – ceļmalu reklāmas novērš autovadītāju uzmanību un var izraisīt nelaimes gadījumus. Šajā darbā mēs centīsimies pierādīt mūsu izvirzīto teoriju. Mēs izveidojām anketu un aptaujājām respondentus dažādās vecuma grupās, lai uzzinātu reālo situāciju, kas valda uz ceļiem un, lai pierādītu mūsu teoriju vai tieši pretēji – apgāztu.
…