Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:514521
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Jēdzieni    4
2.  Sociālās reklāmas – CSDD    6
3.  Ceļmalu reklāmu ietekme    8
  Secinājumi    11
  Pielikums    12
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Ievads

Mūsdienu informācijas pārpilnajā vidē ar reklāmām mēs sastopamies jebkur – masu medijos, pieturās, uz informācijas stabiem, sabiedriskajā transportā, arī šoseju malas rotā lieli plakāti. To izmanto uzņēmēji, lai pēc iespējas efektīvāk izreklamētu savu preci. Vislielākās reklāmas ir sastopamas tieši ceļmalās, jo tās rotā lieli plakāti ar reklāmām. Šis reklāmas ir efektīvas, jo sēžot ,piemēram, sastrēgumā, cilvēki var pētīt tās, bet ir arī liels mīnuss - tas novērš autovadītāja uzmanību. Šis fakts, diemžēl, priekš reklāmu licējiem ir vienaldzīgs, jo katrs domā tikai par to, kā popularizēt savu preci. Beidzot, par to ir iedomājusies Satiksmes Ministrija, kas ir sākusi likt ierobežojumus, lai reklāmas nebūtu tik uzkrītošas un tik ļoti nenovērstu satiksmes dalībnieku uzmanību. Šī informācija tiek iztirzāta dažādos medijos, un spriežot pēc šo rakstu daudzuma interneta portālos un dažādās privātās mājas lapās - cilvēki nav vienaldzīgi pret to un ir ļoti ieinteresēti. Tās būs nozīmīgas pārmaiņas ne tikai auto vadītājiem, bet arī sabiedrībai un galu galā uzņēmējiem, kas šādā veidā reklamē savu preci, jo būs jāievēro daudz dažādi nosacījumi un izvietot kārtējo reklāmu ceļa malā nebūs tik viegli.
Tieši šo iemeslu dēļ mēs izvirzām teoriju – ceļmalu reklāmas novērš autovadītāju uzmanību un var izraisīt nelaimes gadījumus. Šajā darbā mēs centīsimies pierādīt mūsu izvirzīto teoriju. Mēs izveidojām anketu un aptaujājām respondentus dažādās vecuma grupās, lai uzzinātu reālo situāciju, kas valda uz ceļiem un, lai pierādītu mūsu teoriju vai tieši pretēji – apgāztu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register