Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:256073
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.11.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Aptaujas rezultātu analīze    4
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Secinājumi
Izanalizējot aptaujas rezultātus var secināt, ka praktiski visi jaunieši vecuma grupā no 16 līdz 25 gadu vecumam lieto alkoholiskos dzērienus dažādas dzīves situācijās, kā piemēram, ikdienā, nedēļas nogalēs, jubilejās, svētku dienās utt. Visbiežāk alkoholiskos dzērienos iegādājas veikalos, kas tuvināti pircējiem vai arī atrodoties sabiedrībā, piemēram, klubos, bāros un citur.
Kā populārakie alkoholiskie dzērieni tiek minēti galvenokārt gan vājie, gan stiprie dzērieni, piemēram, alus, vīni, kokteiļi, viskijs, šņabis. Izvēloties alkoholiskos dzērienus patērētāji pievērš arī uzmanību alkohola koncentrācijai. Tā izvēle ir gan apzināta, gan neapzināta, atkarībā, kādam nolūkam tiek pirkti alkoholiskie dzērieni. Patērētāji neuzskata, ka viņu izvēli ietekmē preču zīmola atpazīstamība vai alkoholiskos dzērienu ražotāji , respektīvi, vai tie ir vietēji ražotāji vai ārzemju. Aptaujas dati liecina par to, ka pircēji bieži vien zina vai tie ir vietējie vai ārzemju ražotāji, tomēr apzināti vai neapzināti, tie dod priekšroku ārzemju ražotājiem.
Lielākoties, izvēloties alkoholiskos dzērienus, patērētāji galvenokārt pievērš uzmanību cenai un kvalitātei, kā arī izvēli būtiski ietekmē citu ieteikumi.Patērētāju izvēli bieži vien ietekmē arī veikalu piedāvātās atlaides, protams, ne vienmēr tā ietekmē viņu izvēli, jo respondenti norādīja, ka izvēli vairāk ietekmē tādi faktori, kā tā brīža finansiālais stāvoklis, pircēja personīgā gaume, kā arī iemesls alkoholiskā dzēriena iegādē, piemēram, vai tas paredzēts personīgai lietošanai, vai arī kā dāvana kādam.
Respondenti uzskata, ka alkoholiskā dzēriena kvalitāte ir atkarīga no alkoholiskā dzēriena veida. Toties ne vienmēr respondentus apmierina veikalu piedāvātais sortiments. Tā iemesli varētu būt – mazs piedavātais preču sortiments vai veikalā nav iespējams iegādāties iecienītāko alkoholiskā dzēriena veidu, ko vēlas pircējs.
Aptaujas dati liecina par to, ka jaunieši nebaidās izmēģināt jaunus, tikko ieviestus alkoholiskos dzērienus. Šo parādību ietekmē tas, ka jauniem produktiem bieži vien ir „iepazīšanās cena”, kas pēc pircēja domām nav augsta, kā arī savu lomu šeit spēlē jaunā produkta reklāmas kampaņa un citu, piemēram, paziņu ieteikumi.
Ņemot vērā to, ka vidējie ienākumi uz vienu ģimenes locekli ir vidēji 300 Ls, tad attiecīgi tam, respondenti apgalvo, ka mēnesī alkolisko dzērienu iegādei vidēji tērē līdz 20 Ls, un vidēji vienā pirkuma reizē iegādājas alkoholiskos dzērienus ar tilpumu 1L. Neskatoties uz to, kādi ir ienākumi, lielākā respondentu daļa joprojām ir studenti (66.7%), bet tikai 20% no respondentiem strādā algotu darbu, ko iespējams apvieno ar studijām.
Kā jau autore to bija gaidījusi, jaunieši visbiežāk iegādājas alkoholiskos dzērienus, dodoties ballēties nedēļas nogalēs, kā arī pērkot tos kā dāvanu kādam vai ejot ciemos. To vai tas ir pozitīvi vai nē, ir grūti teikt, jo skatoties uz to no dažādu viedokļu skatu punkta, tiem visiem ir gan savi plusi, gan mīnusi, piemēram, negatīvi ir tas, ka jaunieši bieži izmanto alkoholiskos dzērienus atpūšoties, bet no otras puses – tie ir ienākumi ne tikai ražotājam, pašam veikalam, bet arī valstij, jo tiek maksāts pievienotās vērtības nodoklis un akcīzes nodokli.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register