Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:751454
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Tirgus tipu analīze    3
1.1.  Tirgus tipi    3
1.2.  Pilnīga konkurence    4
1.3.  Monopolkonkurence    4
1.4.  Oligopols    5
1.5.  Monopols    6
2.  Firmas analīze oligopola apstākļos    7
2.1.  Nozares apraksts    7
2.2.  Tirgus dalībnieku apraksts    8
2.3.  Situācijas apraksts    9
2.4.  Reālais gada apskats    10
2.5.  Aprēķinu īss apraksts    12
2.6.  Tirgus pie nemainīgas cenu attiecības    13
2.7.  Tirgus pie vienādām cenām    18
2.8.  Secinājumi    22
2.9.  Pielikums    23
  Izmantotā literatūra    25
Extract

Nu jau labu laiku mūsu valsts ir nostājusies uz stabila tirgus ekonomikas ceļa. Latvijā var sastapt visus iespējamos tirgus tipus. Sākot ar monopolu un beidzot ar pilnīgas konkurences dažādiem paveidiem.Darījumi notiek sarežģītāk un dinamiskāk. Arvien lielāka kļūst vajadzība pēc jaunievedumiem tirgū un tirgus attiecībām. Tamdēļ uzņēmējiem nepieciešams zināt kādā tirgus tipā tie darbojas. Diemžēl lielākajai mazo uzņēmēju daļai, un pat vidējiem uzņēmumiem nav par to skaidrības. Līdz ar to tiem nav informācija par konkrētā tirgus raksturīgākajām pazīmēm, un pieredzi tie gūst balstoties uz savām kļūdām.Tas šābrīža savstarpējās uzņēmumu cīņās daļai uzņēmumu var kļūt liktenīgas.Tāpēc firmām lai pārdotu savu produktu daudz lielāka uzmanība pēdejā laikā ir jāpievērš konkurentu rīcībai. Šobrīd jau cenu firmas nosaka nevis pēc tā vai cena patiks pircējam, bet vai tā nebūs pārāk atšķirīga pret konkurentu cenām.Cenas noteikšana ir viens no grūtākajiem uzdevumiem kurš stāv priekšā jebkuram uzņēmumam.Un bieži vien tieši preces cena nosaka uzņēmuma uzņēmuma panākumus, pārdošanas apjomus, ienākumus peļņu.
Tāpēc mana darba mērķis ir apskatīt kāda uzņēmuma darbību attiecībā pret tā konkurentiem.Centīšos noskaidrot vai uzņēmēja rīcība bija pareiza konkrētajā situācijā. Kā arī ar aprēķinu,un teoretiskā pamatojuma palīdzību centīšos atrast optimālāko pārdošanas variantu firmai.
Kursa darbā izmantotā literatūra norādīta bibliogrāfiskajā sarakstā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1198126
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register