Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:164202
 
Evaluation:
Published: 04.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Tirdzniecības uzņēmums ‘’Sakta’’ nodarbojas ar mazumtirdzniecību veikalos.
Uzņēmuma galvenais uzdevums ir apmierināt Rīgas iedzīvotāju pieprasījumu pēc rūpniecības precēm un, izmantojot iegūto peļņu, realizēt strādājošo sociālās un ekonomiskās intereses un uzņēmuma mantas īpašnieka - Rīgas pašvaldības intereses.
Uzņēmums cenšas apmierināt cilvēku - savu pircēju vēlmes un vajadzības. Cilvēku vajadzības ir daudzveidīgas, mainīgas un atkarīgas no dažādiem apstākļiem. Savas vajadzības cilvēks spēj apmierināt atkarībā no viņam rīcībā esošo līdzekļu daudzuma. T.i. atkarībā no spējām, sava darba rezultātiem un no viņam rīcībā esošajiem materiālajiem līdzekļiem. Cilvēka vajadzību apmierināšana veido tirgus pieprasījumu, lai celtu savu preču apgrozījumu.
1.1. Uzņēmuma cenu politikas mērķi.

palielināt uzņēmuma peļņu nākotnē;
noturēt esošos un piesaistīt arvien jaunus pircējus,
klientu vajadzību apmierināšana:
kvalitatīvu pakalpojumu un produktu piedāvāšana;
konkurentspējīgu cenu piedāvāšana;

1.2. Tirdzniecības uzņēmums ‘’Sakta’’ darbība tirgū.

Tirdzniecība uzņemums ‘’Sakta’’ darbojas tīras konkurences tirgū, jo ar tādu preču sortimentu ir sastopami ļoti daudzi veikali Rīgā un Latvijā. Šajā tirgū ir daudzi netakarīgi pircēju un pārdevēju, bet tie nevar būtiski ietekmēt tirgus cenu līmeni, cenu kontrolē tirgus un arī bāzes cena veidojas tirgū., to neviens nekoriģē. Produkcijas veids ir standartizēts. Šajā veikalā praktiski nav pieejami diferencēti preču veidi, jo arī uzņēmuma darbība ir orientēta uz vienu pircēju tipu – cilvēkiem ar vidējiem ienākumiem..
Konkurence ir ļoti spēcīga, jo ar tādu un līdzīgu preču mazumtirdzniecību nodarbojas ļoti daudzi uzņēmumi, tomēr konkurence nav mērķtiecīga – uzņēmumam nav mērķis izkonkurēt savu vietu tirgū.
Šāda veida tirgū ir viegli iekļūt, jo iekļūšanu tajā neviens neirobežo. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register