Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:588733
 
Evaluation:
Published: 10.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Cenas un to veidošana    5
  Cena un tās nozīme    5
  Cenu struktūra    6
  Cenas veidošanās process    7
  Cenu veidošanos ietekmējošie faktori    9
  Cenu veidošanas mērķi    16
  Cenu veidošanas metodes    18
  Cenu veidošanas stratēģija    22
  Jauno preču cenu veidošanas stratēģija    22
  Cenu veidošanas stratēģija preču sortimentam    26
  Stratēģija cenu piemērošanai tirgum    27
  Cenu izmaiņas    33
  Priekšlikumi    41
  Literatūra    42
  Pielikumi    43
Extract

Tirgus cena un tās veidošanās process ir viena no vissvarīgākajām problēmām uzņēmējdarbībā. Uzņēmējam jāprot pieņemt pareizo lēmumu cenu veidošanās procesā - pie kādas cenas būs pieprasījums un pie kādas nebūs, pie kādas cenas es gūšu optimālu peļņu. Jo pircēji – gan uzņēmumi, gan valsts, gan arī katrs no mums vēlamies iegādāties preci pēc iespējas zemākām cenām un ar augstu kvalitāti, bet pārdevēji – savu preci pārdot pēc iespējas augtākām cenām. Pirms Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā (turpmāk tekstā ES), veikalos bija vērojama tendence gan pārtikas, gan nepārtikas preču iegādes tempu straujā augšanā, ko izraisīja bažas par strauju cenu kāpumu pēc iestāšanās ES. Kas tad īstenībā ir cena un kādi ir tās veidošanās pamatprincipi?
Šajā darbā tiks apskatīta cenu veidošanās teorētiskā bāze, kas tiks papildināta ar dažādiem piemēriem gan no Latvijas teritorijā bāzētiem reāli eksistējošiem uzņēmumiem, gan no citās valstīs bāzētiem uzņēmumiem. Tiks pētīti cenu veidošanos ietekmējošie faktori, kādas metodes tiek izmantotas, veidojot uzņēmumā cenu, un kādas cenu veidošanās stratēģijas izmanto uzņēmumi savu cenu veidošanā.
Pētījuma objekts darbā ir preču un pakalpojumu cenas.
Pētījuma priekšmets darbā ir cenu veidošanos ietekmējošie faktori, veidošanās metodes, veidošanās stratēģijas un cenu izmaiņas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register