Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:620805
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.07.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Cenu veidošanas stratēģijas    3
1.1.  Jauno produktu cenas veidošanas stratēģija    3
1.2.  Produkta sortimenta cenas veidošanas stratēģija    4
1.3.  Stratēģija cenas piemērošanai tirgum    5
2.  Cenu veidošanas stratēģija uzņēmumā SIA Omniva    7
2.1.  Omniva darbība un vēsture    7
2.2.  Omniva pakalpojumu analīze atbilstoši cenu veidošanas stratēģijām    7
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra un avoti    14
Extract

Secinājumi
1. Dotajā brīdī SIA Omniva neizmanto jaunu produktu cenu veidošanas stratēģijas, jo tirgū nepiedāvā jaunu produktu-oriģinālu un modificētu un/vai uzlabotu jaunu produktu.
2. No cenu veidošanas stratēģijas produktu sortimentam uzņēmums izmanto cenas veidošanu produkta sortimenta līnijas ietvaros – SIA Omniva ir pieejami 5 pakalpojumu veidi (Pakomāta pakalpojums , Pakomāts – Kurjers, Kurjers – Pakomāts, Pakomāts – no šķirošanas centra, Kurjerpakalpojums), kā arī dažādi izmēri (S, M, L un XL) pakomātu pakalpojumiem.
3. No produktu sortimentu stratēģijas cena tiek veidota arī papildpakalpojumiem. Privātiem klientiem tiek piedāvāti tādi pakalpojumi kā riska mazināšana (trausliem produktiem), piegādes statusa informācija, ka arī bezmaksas pakalpojums – papildus info. Savukārt biznesa klientiem papildpakalpojumu klāsts ir plašāks – ir iespēja produktu piegādāt tajā pašā dienā, apdrošināt produktu, kā arī veikt pēcapmaksu.
4. Cenu atlaides izmantošana no stratēģijas cenu piemērošanai tirgum tiek izmantota vienā gadījumā - kad biznesa klienti vēlas izmantot arī Omniva finanšu pamatpakalpojumu - rēķinu apstrādes pakalpojumus. Šajā gadījumā cenas ir diferencētas atkarībā no rēķinu daudzuma mēnesī, kur attiecīgi palielinoties šim daudzumam, cena kļūst izdevīgāka.
5. Cenu diferenciācija tiek pielietota pircēju kategorijām – privātiem un biznesa klientiem. To arī pielieto produkta īpatnībām, kur atkarībā pakomāta sūtījuma izmēra tiek noteikta atšķirīga cena. Kā arī cena ir atkarīga no produkta izplatīšanas veida – tā tiek noteikta abiem segmentiem atšķirīgi atkarībā no pakalpojuma piegādes veida – vai tas ir pakomāts, kurjers, vai arī kombinēts piegādes veids.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register