Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:262961
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saturs    2
  Ievads    3
  Attiecības klients – uzņēmums no ētikas viedokļa    4
  Ētika jēdzieni praktiskajā uzņēmuma darbībā    6
  Secinājumi un priekšlikumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Extract

Klienti līdzīgi kā darbinieki ir uzņēmuma lielākais kapitāls, jo tieši klients, vienalga vai tā ir privātpersona vai uzņēmums, ir tas, kas iegādājas uzņēmuma piedāvāto produkciju vai izmanto sniegtos pakalpojumus. Jo vairāk uzņēmumam ir klientu, jo vairāk ir pasūtījumu. Jo vairāk ir pasūtījumu, jo lielāki ir uzņēmuma ieņēmumi. Tā ir tikai loģiska sakarība, kuru zina jebkurš cilvēks un uz kuras pamatiem balstās visa uzņēmējdarbība.
Ņemot vērā visu iepriekš minēto, ir skaidrs tas, ka, lai nodrošinātu uzņēmuma veiksmīgu darbību, visām tā darbībām ir vispirms jāsaistās ar klientu iegūšanu un ilglaicīgu to interešu un vajadzību apmierināšanu.
Klientu uzmanības piesaistīšana ir vesela „māksla”, bet šoreiz nerunāsim par to, bet gan par to kā iegūtos klientus noturēt un ar to starpniecību piesaistīt arvien vairāk jaunu klientu. Jo lai arī cik liela vara būtu reklāmai, kuru redzam laikrakstos, žurnālos televīzijā, vai dzirdam radio, neviens no šie reklāmas veidiem nevar būt tik ietekmīgs un atstāt tik paliekošu iespaidu uz uzņēmuma esošajiem un potenciālajiem klientiem, kā reklāma „no mutes mutē”. Tieši šī iemesla dēļ, lai uzņēmums veiksmīgi darbotos, tā darbiniekiem ir jābūt apveltītiem ar talantu jebkuru nejaušu apmeklētāju padarīt par klientu, un, kas nav mazsvarīgi, ne tikai par klientu, bet par ļoti apmierinātu klientu, jo atkarībā no tā cik apmierināts būs klients atstājot uzņēmumu savā pirmajā apmeklējuma reizē un kādu iespaidu būs uz viņu atstājis uzņēmuma personāls ir atkarīgs ne tikai tas vai klients atgriezīsies šeit vēlreiz, bet arī kādu informāciju par uzņēmumu viņš nodos saviem draugiem, radiem, kolēģiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1132454
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register