Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:485513
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Saimnieciskās darbības sistēma Latvijā    4
  Motivācijas būtība    5
  Vispārējā un īpašā motivācija    5
  Nepieciešama ticība saviem spēkiem    5
  Lēmuma pieņemšanas process    6
  Motivējošie faktori saimnieciskās darbības uzsākšanā    7
  Jaunā uzņēmēja iespēja – Mentorings    8
  Klasteri kā uzņēmējdarbības stimuls    10
  Latvijas IT Klasteris    11
  Secinājumi    12
  Intervija par saimniecisko darbību    13
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Secinājumi
Pozitīvais – iespējas ir! Katrs motivēts un finansiāli gudrs indivīds Latvijā var uzsākt veiksmīgu uzņēmējdarbību. Protams, ļoti daudz kas veiksmīgā biznesā ir atkarīgs no idejas aktualitātes, no apstākļiem tirgū, patērētāju interesēm, un tāds, kurš spēj šos apstākļus novērtēt tik detalizēti, lai saredzētu tur iespēju nopelnīt, ir jāatbalsta, jo tieši uzņēmējs ir tas, kurš rada jaunas darba vietas, maksā nodokļus, veido valsts budžetu un ceļ ekonomisko stabilitāti valstī kopumā. Tomēr mūsu valstī, laika gaitā, ir iesakņojies stereotips, ka uzņēmēji ir tie sliktie, tie, kas apzog valsti un neadekvāti daudz pelna uz civilo iedzīvotāju rēķina. Līdzīgs uzskats izveidojies arī par politiķiem. Tas iet pretrunā ar reālo situāciju – uzņēmēji stiprina valsti un ved to taisnā ceļā uz ekonomisko stabilitāti un izaugsmi.
Turpinot par iespējām – par tām raksta, tās neslēpj, tās pat reklamē, lai palīdzētu biznesa ideju nobriedinājušajiem uzsākt savu saimniecisko darbību. Grūti spriest par valsts ieguldījumu iedzīvotāju stimulācijai uzsākt pastāvīgu saimniecisko darbību, bet fakti pierāda to, ka paši uzņēmēji ir gatavi palīdzēt un labprātīgi izaudzina sev konkurentus, jeb – domā plašāk – par kopēju ekonomisko stāvokli. Uzņēmēji veido mentoringa biedrības, kurās pulcē pieredzes bagātus biznesa speciālistus, kuri ierādīs īsāko ceļu jaunajiem uzņēmumu vadītājiem. Tā pat arī klasteri – lieliska iespēja savstarpēji konkurējošiem uzņēmumiem dalīties informācijā, klientos, kontaktos, lai veicinātu vispārēju nozares attīstību. Uzņēmēji ir tie, kas domā, tie, kas palīdz valstij pildīt maku, tad kāpēc necensties būt vienam no šiem labdariem?
Varbūt rodas jautājumi, kad ir īstais vecums, kāda pieredze nepieciešama, kad es būšu gatavs? Katram noteikti pašam ir jājūt īstais brīdis, kad materializēt savu ideju. Jautājumos, kas rodas saistībā ar finansiālo pusi – vispareizāk noteikti būtu uzmeklēt personīgo mentoru – viņi būs tie, kuri ieteiks kā piesaistīt līdzekļus, kur tos visizdevīgāk iegūt un kā ātrāk ideju pārvērst produktā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register