Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:905956
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.10.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Reklāmas internetā un attieksmes teorētiskie aspekti   
1.1.  Sociālie tīkli un reklamēšanas iespējas sociālajos portālos   
1.2.  Reklāmas jēdzieni un veidi   
1.3.  Reklāmas internetā un tās veidi   
1.4.  Attieksme   
2.  Pētījums par cilvēku attieksmi pret sociālā tīkla Instagram apģērbu reklāmām   
2.1.  Pētījuma metodes objekta un norises apraksts   
2.2.  Aptaujas rezultātu analīze un interpretācija   
2.3.  Pētījuma interpretācija   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts   
  Pielikumi   
Extract

Secinājumi
Darbā izvirzītā hipotēze, kura tika norādīta ievadā- sociālā portāla Instagram lietotāju attieksme pret apģērbu reklāmām ir negatīvs, tās traucē pilnvērtīgu portāla lietošanu. Apģērbu reklāmās vajadzētu izmantot fotogrāfijas, kurās apģērbs ir uz cilvēka, nevis nolikts viens pats.
Darba hipotēze daļēji apstiprinās. Pēc anketas veikšanas un atbilžu apkopošanas ir skaidrs, ka sociālā portāla Instagram lietotāju attieksme pret apģērbu reklāmām, kuras ievietotas minētajā portālā, ir pozitīva nevis negatīva, kas tika izvirzīts hipotēzē, tātad hipotēzes pirmā daļa neapstiprinās. Kā arī, pēc tās pašas minētās anketas rezultātu apkopošanas, otrā hipotēzes daļa apstiprinājās- apģērbu reklāmās jāizmanto fotogrāfijas ar cilvēkiem. Lai gan uz visiem jautājumiem netika atbildēts godīgi, svarīgākās un galvenās iezīmes tika apstiprinātas.
No literatūras analīzes var secināt, ka –
1. Lai sasniegtu mērķi, piemēram, uzlabotu imidžu, pārdotu vēlamo preču skaitu, ir vajadzīga reklāma un tai ir jāveic noteikti uzdevumi.
2. Viens no svarīgākajiem reklāmas pamatprincipiem ir radīt noturīgu interesi par reklamēto.
3. Internetā ir četri iespējamie reklāmas veidi- konteksta reklāma, mediju reklāma, reklāma sociālajos tīklos un mājas lapas optimizācija (SEO).
4. Ja ātri vajag sasniegt konkrētu mērķauditoriju, vislabākā izvēle, kur ievietot reklāmu, ir sociālie tīkli.
5. Sociālais portāls Instagram ir populārs tieši jauniešu vidū.
6. Attieksmi veido divas lietas- zināšanas, pārdzīvojumi.
7. Pārdzīvojumi veido lielāko daļu mūsu attieksmes.
8. Attieksme izpilda četras funkcijas- praktisko, viedokļu paušanu, pašaizsardzību, attieksmes funkciju.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register