Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:220409
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

2. IESTĀDES DARBĪBA

Izglītības iestādes mērķis ir veidot un saglabāt izglītības vidi, organizēt un īstenot profesionālās ievirzes izglītības apguvi Aizputē un tās apkārtnē. Popularizēt skolas audzēkņu, vecāku un sabiedrības vidū profesionālās ievirzes izglītību. Veidot vispusīgi attīstītu, radošu un veiksmīgu personību, kuru turpmākā izglītība vai intereses būtu saistītas ar mākslu, dizainu un citām radošajām profesijām.
Skolas vadība kopā ar pedagogiem mērķtiecīgi organizē audzēkņu mācīšanās procesu un veido audzēkņos motivāciju mācīties un pilnveidot savas zināšanas. Rosina attīstīt savas spējas un realizēt savu potenciālu mācību programmas apguves laikā un dažādos radošajos konkursos, izstādēs skolas mērogā, Latvijā un pasaulē.
Skolas pedagogi radoši piedalās izstādēs un ar savu piemēru stimulē audzēkņu radošo izaugsmi, vēlmi darboties un attīstīt sevi kā personību.
Pozitīvas mācību vides veidošana un savstarpēji cieņpilna sadarbība pozitīvi ietekmē mācību darbu skolā. Mācību process tiek balstīts uz sadarbību starp pedagogu, audzēkni un audzēkņu vecākiem. Skolas audzēkņi, pedagogi un vecāki kopīgi iesaistīti skolas mācību procesā un aktualitātēs.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register