Pētījuma darba mērķis ir analizēt CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojumu un nepieciešamību mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā. Lai sasniegtu pētījuma darba mērķi, tiek izvirzīti šādi darba uzdevumi:
1. Apskatīt CRM no zinātniskā viedokļa;
2. CRM apskats mediju telpā;
3. CRM raksturojošie rādītāji Centrālās statistikas pārvaldes datu bāzēs.
Darbā tika izmantotas šādas pētījuma metodes:
1. Loģiski konstruktīvā metode – pētījuma beigās veikti secinājumi;
2. Monogrāfiskā metode – teorijas vākšana, analīze un apkopošana;
Šis pētījums liks saprast aktuālo situāciju Latvijas darba tirgū attiecībā pret CRM sistēmu reālo pielietojumu un to nepieciešamību sistēmas integrēšanā mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā. Uzzināt, kas ir stimulējošie vai kavējošie faktori CRM ieviešanā un izmantošanā. Saprast kā Latvijas tirgus izskatās attiecībā pret pasaules tirgu.…