Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:237080
 
Evaluation:
Published: 25.07.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  CRM NO ZINĀTNISKĀ VIEDOKĻA    4
2.  CRM APSKATS MEDIJU TELPĀ    5
3.  CRM RAKSTUROJOŠIE RĀDĪTĀJI    6
  SECINĀJUMI    9
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    10
Extract

Pētījuma darba mērķis ir analizēt CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojumu un nepieciešamību mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā. Lai sasniegtu pētījuma darba mērķi, tiek izvirzīti šādi darba uzdevumi:
1. Apskatīt CRM no zinātniskā viedokļa;
2. CRM apskats mediju telpā;
3. CRM raksturojošie rādītāji Centrālās statistikas pārvaldes datu bāzēs.
Darbā tika izmantotas šādas pētījuma metodes:
1. Loģiski konstruktīvā metode – pētījuma beigās veikti secinājumi;
2. Monogrāfiskā metode – teorijas vākšana, analīze un apkopošana;
Šis pētījums liks saprast aktuālo situāciju Latvijas darba tirgū attiecībā pret CRM sistēmu reālo pielietojumu un to nepieciešamību sistēmas integrēšanā mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā. Uzzināt, kas ir stimulējošie vai kavējošie faktori CRM ieviešanā un izmantošanā. Saprast kā Latvijas tirgus izskatās attiecībā pret pasaules tirgu.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register