Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:765499
 
Evaluation:
Published: 21.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  CRM NO ZINĀTNISKĀ VIEDOKĻA    4
2.  CRM APSKATS MEDIJU TELPĀ    6
3.  CRM SITUĀCIJA TIRGŪ UN TĀS IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    7
  SECINĀJUMI    10
  LITERATŪRAS AVOTU SARAKSTS    11
Extract

SECINĀJUMI
1. CRM sistēmai Latvijā vēl ir kur attīstīties un augt. Uzņēmumu potenciāls ir liels.
2. Mazumtirdzniecības uzņēmumiem trūkst informācijas un zināšanu par CRM sistēmu efektivitāti un automatizāciju. Tikai 46% pārzin CRM sistēmas.
3. Trūkst speciālistu, kas spētu ieviest, uzturēt un attīstīt CRM sistēmu.
4. Daudzi uzņēmumi nav gatavi CRM sistēmas ieviešanai, jo viņu uzņēmumi nav atjaunināti atbilstoši jaunākajiem IT risinājumiem.
5. CRM ieviešana prasītu lielus resursus un darbinieku apmācīšanu.
6. CRM izmanto tikai 33% Latvijas uzņēmumu.
7. Tikai 8% no uzņēmumiem, kuri vēl neizmanto CRM ir ieinteresēti sistēmas ieviešanā.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1376894
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register