-
CSDD reklāmas analīze
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Reklāma | 4 |
1.1. | Reklāmas jēdziens un reklāmas attīstības vēsture | 4 |
1.2. | Reklāmas būtība | 7 |
1.3. | Reklāmas vizuālais noformējums | 9 |
1.4. | Reklāmas teksta veidošana | 10 |
1.5. | Reklāmas teksta uztvere | 12 |
1.6. | Burtu izvietojums un izvēle tekstā | 13 |
2. | Reklāmas kompozīcija | 15 |
3. | Zīmols | 17 |
4. | Krāsas | 19 |
4.1. | Krāsas būtība un tās funkcijas | 19 |
4.2. | Melnā krāsa | 21 |
4.3. | Baltā krāsa | 22 |
4.4. | Sarkanā krāsa | 23 |
4.5. | Violetā krāsa | 24 |
4.6. | Idejas un ieteikumi krāsu izmantošanai | 25 |
5. | Reklāmas analīze | 26 |
5.1. | Pirmās reklāmas analīze | 26 |
5.2. | Otrās reklāmas analīze | 27 |
5.3. | Trešās reklāmas analīze | 28 |
Secinājumi | 29 | |
Izmantotā literatūra | 30 |
Vārds „reklāma” ir cēlies no latīņu vārda „reclamare”, tas nozīmē – izsaukt, izplatīt informāciju, skaļi protestēt. Mūsdienās vārdam reklāma atrodamas šādas nozīmes:
Apmaksāta, citādi atlīdzināta vai pašu reklāmas izplatītāju popularitāti veicinoša ziņu, informācijas izplatīšana; informācijas izplatīšanas pasākumu kopums;
Apmaksāti vai citādi atlīdzināti uzraksti, plakāti, radio paziņojumi, sludinājumi, video vai kino sižeti, kā arī īpaši pasākumi (prezentācija, degustācija u. c.), kuru nolūks ir piesaistīt uzmanību, radīt interesi par precēm, dažādiem pakalpojumu veidiem, firmām, personām, to darbību u. tml., popularizēt tos, lai palielinātu pieprasījumu pēc tiem.
Saskaņā ar Latvijas Reklāmas likumu reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.
Reklāmas vēsturē izšķir vairākus attīstības posmus. Salīdzinājumā ar reklāmas pirmsākumiem, mūsdienu reklāma atšķiras, pievēršot lielu uzmanību un aptverot cilvēku no visām pusēm.
Reklāma parādījās tad, kad parādījās pirmās preces, pārdevēji un pircēji. Kopš seniem laikiem cilvēki ietekmēja viens otru un sākotnēji visizplatītākā reklāmas forma bija cilvēku ieteikumi, taču reklāmas komerciālā rakstura īpatnības, ziņas, pamatidejas un nodomi ir meklējami Pompeju drupās, Senajā Grieķijā un Ēģiptē.
Viens no pirmajiem reklāmas vēstījumiem glabājas Lielbritānijas muzejā, tas ir seno ēģiptiešu papiruss, kurā tiek ziņots par verga pārdošanu. Senajā Romā reklāmas ziņojumi tika izvietoti uz speciāli uzbūvētām, baltām sienām – „albumusiem”, kā arī uz dzīvojamo māju sienām. Reklāmas elementus izmantoja amatnieki, kuri lika īpašus zīmogus uz savu produkciju. Seno feniķiešu pilsētās uz māla plāksnēm bija informācija par dažādām izklaidēm, pakalpojumiem un preču realizāciju. Pompejas pilsētā tika atrasts viens uzraksts, kurā tiek slavēts politisks darbinieks un iedzīvotāji tika aicināti balsot par viņu. Senajā Grieķijā, lai pārdotu preci, bija nepieciešams piesaistīt pircēju uzmanību. …
Savā darbā es rakstīšu par to, kas ir reklāma, par reklāmas būtību, par reklāmas vizuālo noformējumu, pat to, kā pareizi jāizvēlās tekstu reklāmai, par to, kā vajag pareizi izvēlēties burtus reklāmās, par krāsām un par daudz ko citu.
- CSDD reklāmas analīze
- Reklāmas kontentanalīze Latvijas presē
- SWOT analīze kravu pārvadājumu uzņēmumā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas kontentanalīze Latvijas presē
Research Papers for secondary school6
-
SWOT analīze kravu pārvadājumu uzņēmumā
Research Papers for secondary school10
-
Reklāmas attīstības sākumi
Research Papers for secondary school7
Evaluated! -
Uzņēmuma ”Elstern” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for secondary school22
Evaluated! -
Kvalitātes analīze
Research Papers for secondary school2