Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:454748
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.07.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SĀKUMSKOLAS SKOLĒNA PERSONĪBAS ATTĪSTĪBA    6
2.  DABAS IETEKME UZ SĀKUMSKOLAS SKOLĒNA PERSONĪBAS ATTĪSTĪBU    8
2.1.  Dabas audzinošā ietekme uz sākumskolas skolēna personības attīstību    10
2.1.1.  Estētiskā audzināšana un tās nozīme skolēna attīstībā    12
2.1.2.  Ekoloģiskā audzināšana un tās nozīme skolēna attīstībā    15
2.2.  Dabas izglītojošā ietekme uz sākumskolas skolēna personības attīstību    16
3.  EMPĪRISKĀ PĒTĪJUMA APKOPOTIE DATI UN TĀ REZULTĀTI    18
  NOBEIGUMS    24
  BIBLIOGRĀFIJA    26
  PIELIKUMI    28
Extract

NOBEIGUMS
Rakstot studiju darbu, tika pētīta literatūra un informācijas avoti par dabas ietekmi uz sākumskolas skolēna personības attīstību, lai noskaidrotu tās nozīmīgumu bērna attīstībā.
Tika pētīta literatūra par dabas nozīmi skolēna attīstības procesā, to ietekmi uz skolēna personības veidošanos, lai varētu izprast kā daba spēj attīstīt skolēnu, kā dabu var sasaistīt ar mācību procesu un kā dabas bagātības var pielietot, darbojoties ar skolēnu. Kā arī tika pētītas audzināšanas un izglītošanas iespējas mācot dabaszinības.
Tika analizēta dabas audzinošā un izglītojošā ietekme uz sākumskolas skolēna personības attīstību. Tā rezultātā tika noskaidrots, ka daba ir viens no galvenajiem faktoriem, kas ietekmē bērna personības attīstību. Dabai pastāv daudz audzinošu un izglītojošo iespēju darbā ar sākumskolas skolēniem. Daba audzina bērnos pareizu un saudzīgu attieksmi, kā arī sniedz zināšanas par dabu. Dabai ir liela nozīme bērna attīstībā, daba spēj attīstīt bērnā dažādas spējas, kuras pilnveido un attīsta bērna personību. Izzinot dabu, bērns iemācās novērot, pētīt, veikt dažādus secinājums risināt dažādas problēmas meklējot tās cēloņus.
Tika veikta anketēšana par skolēnu audzināšanas un izglītošanas attīstību dabas ietekmes rezultātā, kā rezultātā darba autore nonāca pie secinājuma, ka sākumskolā bērniem ir vairāk jāstāsta par to, cik vērtīga mums ir daba un kāpēc mums tā ir jāsargā. Skolēnos ir jāaudzina dabas mīlestība, viņiem ir jāmāca spēja saskatīt dabā skaisto. Lai veiksmīgāk noritētu apgūstamā viela un, lai skolēniem būtu vieglāk to iemācīt un apgūt, skolotājai ir jāizmanto dažādas mācību metodes.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register