Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:439694
 
Evaluation:
Published: 28.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Mikrovide    6
1.1.  Uzņēmums    6
1.1.1.  Uzņēmuma darbības sfēra    6
1.1.2.  Uzņēmējdarbības idejas analīze    6
1.1.2.1.  Produkta apraksts    6
1.1.2.2.  Nosaukums    6
1.1.2.3.  Produkta ražošanas pamatojums, nepieciešamība pēc tā, produkta dzīvotspēja    7
1.1.2.4.  Produkta trūkumi un nepilnības    7
1.1.2.5.  Cenu noteikšanas principi    7
1.1.2.6.  Izejvielas    7
1.1.2.7.  Kvalitāte un to nodrošinošie pasākumi    8
1.1.2.8.  Tehnoloģija    8
1.1.2.9.  Sortiments un sortimenta dažādošanas iespējas    9
1.1.2.10.  Iepakojums    ..9
1.1.2.11.  Papildus serviss    9
1.1.2.12.  Produkta dzīves cikls    10
1.1.2.13.  Plānotā uzņēmējdarbības vieta    10
1.1.2.14.  Nekustāmais īpašums, iekārtas vai tehnika    10
1.2.  Nozares analīze    11
1.3.  Piegādātaji    14
1.4.  Starpnieki    14
1.5.  Klienti    16
1.6.  Konkurenti    16
1.6.1.  Nozīmīgākie tiešie un netiešie konkurenti    16
1.6.2.  Vispārējā informācija par tiešajiem konkurentiem    17
1.6.3.  Tiešo un netiešo konkurentu tirgus daļa bezalkoholisko dzērienu tirgū    17
1.6.4.  Konkurences stratēģijas    18
1.6.5.  Tiešo konkurentu vieta Bostona matricā    18
1.6.6.  Konkurentu 4P analīze    19
1.6.7.  Jaunā uzņēmuma vājās un stiprās puses salīzinot ar konkurentiem    22
2.  Makrovide    23
3.  SVID analīze    25
4.1.  Vadošie motīvi    27
4.2.  Faktori, kas regulē pirkšanas motīvus    29
4.3.  Ko pērk?    30
4.4.  Kad pērk?    31
4.4.1.  Kurā gadalaikā?    31
4.4.2.  Kurā nedēļas dienā?    31
4.5.  Kur pērk?    31
4.6.  Adaptācija    32
5.  Segmentēšana    32
6.  Mērķtirgus    34
7.  Uzņēmuma “veiksmes atslēga”    34
8.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    35
8.1.  Uzņēmuma stāvokļa īss apraksts    35
8.2.  Uzņēmuma misija    35
8.3.  Uzņēmuma mērķi    35
8.4.  Darba stratēģiskā plānošana    36
8.4.1.  Firmas augšanas stratēģija    36
8.4.2.  Konkurences stratēģija    36
8.4.3.  Cenu noteikšanas stratēģija    36
9.  Stratēģijas īstenošnas plāns 1.gadam    37
  Secinājumi un priekšlikumi    39
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    40
Extract

Pašlaik Latvijā ir vērojama uzņēmējdarbības attīstība. Iestāšanās ES sekmēs to vēl vairāk. ES Ministru Padome ar 2000. gada 20. decembra lēmumu apstiprināja “Daudzgadējo programmu uzņēmumiem un uzņēmējdarbībai, galvenokārt maziem un vidējiem uzņēmumiem 2001-2005”, kas turpināja veikt iepriekšējā programmā (Trešā daudzgadējā programma maziem un vidējiem uzņēmumiem 1997-2000) aizsāktos uzdevumus. Programma ietver vairākus pasākumus uzņēmējdarbības atbalstam, galvenokārt mazajiem un vidējiem uzņēmumiem. Programma ir koncentrēta uz “Mazo uzņēmumu Eiropas hartā” .
Turklāt, līdz ar zinātniski - tehnoloģisko progresu, jauno, mazāk kaitīgo dabai tehnoloģiju ieviešanu, attīstas un pilnveidojas dažādas rūpniecības nozares. Tajā skaitā uzplaukst arī bezalkoholisko dzērienu ražošanas un izplatīšanas bizness. Tāpēc jaunā uzņēmuma darbība, saistīta ar dabisko dzērienu ražošanu un pārdošanu ir ļoti perspektīva.
Dārzeņi un augļi ir cilvēka organismam vitāli svarīgi vitamīnu un minerālsāļu vienīgais avots. Ir skaidrs, ka cilvēka organismam nepieciešams daudzveidīgs dārzeņu un augļu sortiments. Visvērtīgākie ir dārzeņi un augļi svaigā veidā, kā arī sulu un dažādu dzērienu veidā. Nepietiekams dārzeņu un augļu daudzums uzturā ziemā un it īpaši agrā pavasarī ir viens no cēloņiem, kas pazemina organisma pretošanās spēju slimībām. Nekādi sintētiskie vitamīnu preparāti nespēj pilnībā aizstāt dažādu vitāli nepieciešamo vielu trūkumu. Tātad, naturālo vitamīnu pieejamības problēma mūsu valstī ir viena no aktuālākājām.
Kursa darbā tiks aprakstīta jauna uzņēmuma, kas specializējas dabisko bezalkoholisko dzērienu ražošanās no augļiem un dārzeņiem, darbība. Darbība tiks pamatota uz jauno tehnoloģiju izstrādāšanu, kas ļauj apstrādāt izejvielas, saglabājot visus vitamīnus, orientējoties uz pilnvērtīgāku augļu un dārzeņu izmantošanu. Jaunās tehnoloģijas tiek plānots kombinēt ar vecajām, uzlabojot un modernizējot ar datoru programmu izmantošanu.
Mārketinga vide, kurā strādā uzņēmumi, ar katru gadu kļūst arvien sarežģītāka. Ienākot Latvijā ārvalstu kompānijām un to speciālistiem, arvien mazāk jūtama starpība starp mārketinga tehnoloģiju pielietojumu šeit un Rietumos. Tā sarežģītība slēpjas ne tikai faktoros, ko uzņēmumam kontrolēt nav pa spēkam, bet arī daudzajās iespējās, kas no vienas puses vilina ar jaunām izdevībām un panākumiem un no otras - slēpj sevī riskus uzņēmuma pastāvēšanai. Tāpēc, pirms uzsākt uzņēmējdarbību ir nepieciešans savākt optimāli pilnīgu informāciju par uzņēmuma makro un mikro vidi un noskaidrot biznesa veiksmes perspektīvas.
Kursa darba mērķis ir izpētīt piedāvātās preces konkurētspēju bezalkoholisko dzērienu nozarē un atrast brīvo tirgus nišu jaunajam uzņēmumam.
Uzdevumi tā sasniegšanai:
1.Izpētīt mikro un makro vides ietekmi uz dabisko dzērienu ražošanas un virzīšanas iespējām
2.Izmeklēt potenciālo pircēju vēlmes un dabisko dzērienu pirkšanas motīvus
3.Izvēlēties vispiemērotāko jaunas firmas darbības stratēģiju.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1150918
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register