Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:340644
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Darba iemaņu nepieciešamība    6
1.3.  Iepazīstināšana ar pieaugušo darbu    14
2.  Pedagoģiskā novērošana    16
3.  Anketēšana un rezultātu analīze    23
  Secinājumi    28
  Izmantotās literatūras saraksts    29
Extract

Audzināšana ir process, kas notiek ik dienas, ikvienā ģimenē, un ar to saskaras vis cilvēka. Audzināšana ir process, kurš interesē ikvienam pedagogam un vecākam.
Visas Cilvēces attīstības vēsturē progresīvie pedagogi darbu ir uzskatījuši par audzināšanas līdzekli. 17. gs. ievērojamais čehu pedagogs J. Komenskis ieteicis vecākiem, pamatojoties uz bērnu vēlēšanos darboties no agras bērnības ieaudzināt viņiem darba mīlestību.
Cilvēki gūst prieku par veikto darbu. Tā katrs cenšas rast sev tādu darba veidu, lai varētu sevi apliecināt, izteikt. Tas ir svarīgi jebkura vecuma posmā. Jo cilvēks vairāk strādā, jo vairāk darbu prot veikt, jo mazāk viņu nomāc bezdarbība un garlaicība. Darbs pats atrod darbīgu cilvēku.
Audzināšana darbam ir jaunās paaudzes sagatavošana darbam, mērķtiecīgs process bērnības vispusīgas veidošanas procesā.
Pedagoģija darbu uzskata ne tikai kā audzināšanas mērķi, bet arī kā līdzekli cilvēka personības vispusīgai attīstībai.
Audzināšana darbam un mājturības un tehnoloģijas skolā jārealizē tā, lai ieaudzinātu bērnos mīlestību uz darbu un cieņu pret darba darītāju. Strādājot ar dažādiem materiāliem jāapgūst dzīvē nepieciešamu un noderīgu priekšmetu izgatavošanas elementārāku paņēmienu.Audzināšanas darbam uzdevumi īstenojami cieši saistot darbu mācību stundās ar ārpusstundu darbu.
Saskaņā ar mājturības un tehnoloģijas programmu mācību stundās paredzēts strādāt ar dažādiem materiāliem – ar papīru, tekstilijām, dabas materiāliem. Mācību procesā bērni gūst zināšanas par daudzveidīgiem izejmateriāliem un praktiski iepazīst to veidus. Praktiskā darbībā viņi iepazīst šo materiālu īpašības, uzzina par to ieguvi un pielietojumu. Bērni iemācās strādās ar piemērotiem darba rīkiem un instrumentiem, apgūst attiecīgus darba paņēmienus.
Vienlaikus bērniem veidojamas intelektuālā darba prasmes, attīstāma viņu konstruktīvā domāšana. Tas ir viens no galvenajiem darbmācības uzdevumiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1141365
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register