Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:201365
 
Evaluation:
Published: 15.05.2002.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Analītiskā daļa    4
1.1.  Produkta īss apraksts    7
2.  Tehnoloģiskais apraksts    7
3.  Organizatoriskā daļa    9
3.1.  Uzņēmuma organizācijas struktūra    9
3.2.  Darba samaksas sistēma    10
3.3.  Darba devēja un darbinieku pienākumi    11
  Secinājumi un priekšlikumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Maizes un konditorejas izstrādājumi pieder pie ikdienas pieprasījuma precēm, kuras pircēji parasti iegādājas bieži un ātri; tās ir vajadzīgas un ir pieejamas gandrīz ikvienam. Par uzņēmuma “ADRIANS” potenciālajiem patērētājiem var uzskatīt visus Liepājas iedzīvotājus , jo uz maizes izstrādājumiem pieprasījums ir neelastīgs.
Par bulciņas potenciālajiem patērētājiem lielākā mērā var uzskatīt sievietes un vīriešus kuriem ir liekais svars, bērnus, studentus. Bet pārsvarā produkcijas cena ir pieejama ikvienam tāpēc par bulciņas patērētāju var kļūst ikviens cilvēks.
Varam uzskatīt, ka pircēju loks nav ierobežots atkarībā no pircēju ienākumiem, vecuma un dzimuma, kā arī teritoriāli tuvākā apkārtnē Latvijā.
Bulciņas un maize ir plaša patēriņa preces tad realizācija būs orientēta uz visiem potenciālajiem pircējiem.
tāpēc par mērķtirgu var uzskatīt ļoti plašu cilvēku loku. Tas nozīmē, ka uzņēmums visus savus spēkus koncentrēs uz patērētāju vispārējām vajadzībām. Tātad mārketinga pasākumi būs vērsti uz pircēju skaita palielināšanu. Kā argumentācija šādai mārketinga stratēģijai kalpo samērā nelielās ražošanas izmaksas, plašais tirgus un zemās cenas.
Īpašu uzmanību ir vērts piesaistīt divām principiāli jaunām produkcijas vienībām, kuras ir lauku rupjmaize ar sieru un batonam ar desas garšu “Rīts”. Šie unikālie produkti vēl ir jauni un nezināmi, ir grūti prognozēt kāda būs pircēju attieksme pret tiem, tāpēc attiecībā uz šiem produktiem ir jāpielieto attīstošu mārketinga stratēģiju. Tas nozīmē, ka 60 –70% no mārketinga izdevumiem būs paredzēti taisni šo produkcijas vienību virzīšanai tirgū, savukārt 30-40% visai pārējai produkcijai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1130347
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register