Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:265557
 
Evaluation:
Published: 15.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Nosacījumi datortehnoloģiju pilnvērtīgai izmantošanai    4
2.  Ķīmijas informācijas meklēšana internetā    6
2.1.  Vispārējās meklēšanas sistēmas    6
2.2.  Specializētās meklēšanas sistēmas    6
2.3.  Citas informācijas iegūšanas metodes    7
3.  IT izmantošanas priekšrocības un mācību procesa vadīšana, izmantojot IT    8
4.  Datortehnoloģiju izmantošanas apmācībās trūkumi    10
4.1.  CD diskos esošās ķīmijas apmācību programmas un to nepilnības    10
4.2.  Interneta izmantošana ķīmijas apguvē    13
4.2.1.  Internetā esošās informācijas trūkumi    13
4.2.2.  Dažādu internetā esošo ķīmisko informāciju saturošu saitu analīze    15
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra    18
Extract

Cilvēcei attīstoties, pieaug informācijas daudzums, kuru nepieciešams izmantot savā profesionālajā darbībā. Līdz ar to pieaug arī skolēniem un studentiem apgūstamās informācijas daudzums, kas neizbēgami noved pie mācībām veltāmā laika palielināšanās un pārslodzes. Doto problēmu var palīdzēt atrisināt, izmantojot dažādas datortehnoloģijas. Viena no izplatītākajām informācijas tehnoloģijām ir vispasaules tīmeklis, jeb internets. Ne mazāk izplatīta ir arī dažādu informācijas nesēju izmantošana, kas satur dažādus mācību kursus, programmas utt. Tomēr datortehnoloģiju izmantošana ietver sevī kā pozitīvos, tā negatīvos aspektus.

Darba mērķis ir
1)analizēt informācijas tehnoloģiju sniegto apmācības veidu priekšrocības un trūkumus,
2)pētīt datortehnoloģiju izmantošanas iespējas ķīmijā.

Darba uzdevums ir
1)pētīt ķīmijas datu pieejamības iespējas internetā,
2)apkopot informāciju par „ķīmijas apmācību” internetā.
Informācijas tehnoloģiju (IT) izmantošana mācību darbā vai tā organizēšanā ir visai nozīmīga problēma. Šobrīd nepieciešams, lai katrs mācībspēks jebkurā disciplīnā varētu sagatavot vai novadīt mācību stundu, izmantojot IT. Tas ir nepieciešams, lai uzskatamāk un labāk izskaidrotu mācāmo vielu. IT izmantošana arī ekonomē laiku, kas mūsdienu dzīves straujajā tempā nav mazsvarīgi. Tomēr, lai mācībspēks vai students spētu pilnvērtīgi izmantot informācijas tehnoloģijas, ir jābūt ievērotiem dažiem priekšnosacījumiem. Pasniedzējiem vai studentiem būtu jāprot (Ямалдинова З.Н., 2004):
1) apstrādāt teksta, skaitļu, grafisko vai skaņas informāciju, izmantojot atbilstošas datortehnoloģijas un programmas;
2) radīt dažādus mācību materiālu u.c. slaidus, izmantojot MS Power Point vai citas prezentācijas programmas, kā arī jāprot tos demonstrēt;
3) izmantot gatavus programmu produktus savā disciplīnā;
4) organizēt mācību darbu ar elektroniskajiem mācību materiāliem mācību stundās;
5) mācēt meklēt nepieciešamo informāciju Internetā, lai sagatavotu dažādus materiālus;
6) sastādīt web – lappuses par interesējošo mācību materiālu;
7) izstrādāt testus, izmantojot gatavas testu veidošanas programmas, vai arī pašiem tās sastādīt un veikt datortestēšanu (Ямалдинова З.Н., 2004).
Studentu sagatavotības līmeni intensīvam darbam ar IT parāda 1.attēlā esošie aptaujas dati.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register