Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:201866
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  IEKŠĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    6
1.1.  Iekšējās komunikācijas raksturojums    6
1.2.  Iekšējās komunikācijas veidi    7
2.  STARPKULTŪRU KOMUNIKĀCIJA    9
2.1.  Starpkultūru komunikācijas raksturojums    9
2.2.  Kultūras mērījuma teorija    11
3.  KOMUNIKĀCIJAS BARJERAS    13
3.1.  Komunikācijas barjeru raksturojums    13
3.2.  Starpkultūru komunikācijas barjeras    14
4.  AS "AIR BALTIC CORPORATION"    16
4.1.  Organizācijas raksturojums    16
4.2.  Intervija HR konsultanti    17
4.3.  Apkalpes locekļu starpkultūru komunikācijas izvērtējums    18
  SECINĀJUMI    22
  PRIEKŠLIKUMI    23
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    24
  PIELIKUMI    25
Extract

SECINĀJUMI
1. AS “airBaltic” šobrīd, ar esošo ārkārtējo situāciju valstī, iekšējā komunikācija notiek caur e-pastu un Intranetu, kur katrs darbinieks var uzzināt jaunumus, aktualitātes, un tā kā tā pagaidām ir vienīgā vieta, jo viss notiek attālināti, darbinieki to izmanto vairāk nekā iepriekš.
2. AS “airBaltic” uzņēmumā starpkultūras attiecības darbinieku vidū ir labas, visi ir atvērti, pozitīvi noskaņoti un arī jaunos darbiniekus uzņem labprāt. Netika novērota aizspriedumainība pret citu kultūru darbiniekiem.
3. Starpkultūru komunikācijas barjeras nebija izteiktas, lielākā daļa barjeru bija atkarīgas no paša cilvēka personības, nevis tā kultūras, nacionalitātes, reliģijas, tradīcijām. Tā kā AS “airBaltic” darbinieki ir atvērti citām kultūrām un dažādībai, tad kultūra nebija noteicošais komunikācijā, kas varētu tai traucēt.
4. Pēc aptaujas veikšanas tika noskaidrots, ka arī paši darbinieki labprāt iemācas par jaunām kultūrām un paplašina savas komunikācijas spējas starpkultūru līmenī. Visi viens pret otru izturas laipni un ar cieņu, tikai, protams, ar ārkārtējo situāciju un uzņēmuma situāciju var just saspīlējumu, bet ne visiem.
5. Intervijas laikā tika noskaidrots, ka komunikācija tika veikta dažādos veidos, gan sapulcēs, e-pastos, Intranetā un daudz citos veidos, bet šobrīd ir palikusi tikai saziņa caur e-pastu, Intranetu un jauninājumu biroja darbiniekiem - MS Team platformā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1385199
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register