Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:344981
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.05.2007.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Vārds “kosmētika” cēlies no grieķu valodas vārda kosmētiķe, kas nozīmē “izdaiļošanas māksla”.
Gandrīz katra Latvijas sieviete vecumā no 18 līdz 65 gadiem lieto kādu kosmētikas vai ķermeņa kopšanas līdzekli – vai tas būtu šampūns, sejas krēms, lūpu krāsa vai kas cits. Šobrīd Latvijā dzīvo 782 369 sievietes šādā vecumā un tikai 1 % jeb 7824 no viņām nelieto nevienu no kosmētikas līdzekļiem. Šādi rādītāji nav pārsteidzoši. Pārsvarā gadījumu skaistumkopšanas līdzekļu reklāmas cenšas pārliecināt, kāds ir mūsdienu sievietes vizuālā tēla ideāls, un sievietes, protams, apzināti vai neapzināti tiecas šo ideālu arī sasniegt.
Analizējot kosmētikas līdzekļu lietošanu zīmolu līmenī, jāatzīmē, ka viena no vadošajām pozīcijām pēc lietošanas daudzuma (izņemot matu krāsas un dezodorantus) ir “Avon” kosmētikai. Tāpat sievietes samērā bieži lieto “Dzintara” un “Oriflame” kosmētiku. Patērētāju sociāli demogrāfiskais profils rāda, ka “Dzintara” kosmētika ir daudz populārāka starp vecākajām aptaujātajām sievietēm (55–65 gadi), savukārt citi zīmoli lielāku popularitāti gūst jaunāko sieviešu vidū.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1175550
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register