Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:483418
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
TEORĒTISKĀ DAĻA    6
1.  Pirmsskolas vecuma bērnu psiholoģiskais raksturojums    6
2.  Rotaļas, spēles jēdziens, to atšķirības un īpatnības    9
2.1.  Rotaļspēles struktūra    11
2.2.  Rotaļspēļu daudzveidība    13
3.  Didaktiskā rotaļa kā nodarbības veids    15
3.1.  Didaktisko rotaļu pazīmes un veidi    17
3.2.  Didaktisko rotaļu organizēšana    20
II  METODISKI - PRAKTISKĀ DAĻA    22
1.  Didaktisko rotaļu izmantošana matemātiskā priekšstata par lielumu veidošanā pirmsskolas vecuma bērniem    22
2.  Mācību metodes    24
2.1.  Mācību metožu klasifikācija    26
2.2.  Mācību metožu izvēles nosacījumi    28
3.  Uzdevumi lieluma apgūšanai pirmsskolas izglītības programmā    29
3.1.  Didaktisko rotaļu nozīme lielumu apgūšanā    31
3.2.  Didaktisko rotaļu nozīme lieluma parametru apgūšanā    33
III  PĒTĪJUMS PAR LIELUMA APGŪŠANU 3-4 GADĪGIEM BĒRNIEM    38
  SECINĀJUMI    41
  NOBEIGUMS    42
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    43
Extract

Pirmsskolas posms ir ļoti īss bērna dzīves periods. Šajā laikā strauji notiek bērna attīstība un ir svarīgi bērnam veidot priekšstatus par apkārtējo pasauli.
Bērna dzīvē rotaļa ir tikpat nozīmīga kā pieaugušam cilvēkam darbs. Rotaļa ir viens no cilvēka darbības veidiem, un tai ir liela loma ne tikai atsevišķa cilvēka attīstībā, bet arī zinātnes, radošās domas un izgudrojumu attīstībā. Rotaļā bērns veido dzīvi: attēlo dažādas dzīves norises, izvēlas līdzekļus savai darbībai, izspēlē noteiktas lomas, kuru izpildi pārdzīvo. Tādēļ rotaļa uzskatāma ne vien par bērnu darbības veidu, bet arī par bērnu audzināšanas un mācīšanas ietekmīgu līdzekli, ar kura palīdzību bērns daudz ko uzzina, iemācās mīlēt savu dzimto zemi, cienīt ģimeni, draugus.
Tā kā pirmsskolas izglītības iestādē esmu nostrādājusi jau daudzus gadus, mani vienmēr ir saistījusi rotaļa kā bērna vispusīgas attīstības līdzeklis, rotaļu daudzveidība, liela bērnu interese par rotaļu. Arvien esmu meklējusi jaunas rotaļas, kuras piesaistītu bērnu interesi un iemācītu viņiem jaunas dzīves atziņas. Šādā izziņas procesā jaunas atziņas iegūst ne tikai bērni, bet arī skolotājas, tāpēc savā darbā esmu nolēmusi pievērsties rotaļai kā bērna izziņas un audzināšanas procesa sastāvdaļai, rotaļu veidiem un rezultātiem Dagdas pirmsskolas izglītības iestādē.
Psihologi Z. Vigotskis, D. Elkonins un citi atzīmēja, ka pirmsskolas vecuma bērnam darbībā centrālā vieta ir rotaļām. Tajās attīstās iztēle un fantāzija, patstāvība un neatlaidība.



Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register