Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:973977
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Extract

SECINĀJUMI
1. Digitālais mārketings ir kļuvis par pilnvērtīgu uzņēmuma atpazīstamības veicināšanas rīku, kas pakāpeniski aizstāj tādus tradicionālā mārketinga paņēmienus kā drukātā reklāma preses izdevumos, vides reklāma u.c.
2. E-pasta mārketinga izmantošana ir efektīva tikai tādā gadījumā, ja klients ir izteicis vēlmi saņemt informāciju no uzņēmuma.
3. Sasniegtās auditorijas un to segmentu precīza noteikšana padara izmērāmu ieguldīto finanšu resursu atdevi.
4. Digitālā mārketinga rīku un kanālu izmantošanai jābūt stratēģiski plānotai, lai ziņas saņēmējos neizraisītu pretēju reakciju uzņēmumam vēlamajai.
5. Sociālo mediju piedāvātā lietotāju segmentēšanas iespēja, atvieglo ziņas nodošanas specifiskai mērķauditorijai nodrošināšanu.
6. Digitālais mārketings atvieglo uzņēmumu iekļūšanu starptautiskā tirgū, padarot iespējamu tirdzniecību starpvalstu līmenī.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register