Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:131317
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Reklāmu analīze un salīdzinājums,
balstoties uz teorētisko materiālu
• „Es iesaku jums ietvert virsrakstā zīmola vārdu. Ja nē, 80% no lasītājiem (kas neizlasa galveno tekstu) nekad neuzzinās kādu produktu tu reklamē. Ja tu reklamē produktu veidu, ko pērk tikai neliela cilvēku grupa, ietver virsrakstā vārdus, kas viņus apturētu, piemēram, astma, gultā slapinātāji, sievietes pēc 50.” [219.,1.] David Ogilvy
Abām reklāmām virsrakstā ir ietverts aģentūras nosaukums. Pēc Ogilvy, tas ir ļoti labi. Reklāmas tiek veidotas specifiskai auditorijai, kas zina, ko nozīmē „McCann Ericson” un „Frank&Stein”, tādēļ nekādi tuvāki paskaidrojumi nav nepieciešami. McCann Ericson reklāma pilda divas funkcijas – piesaista darbaspēku un veido imidžu. Manuprāt, arī Frank & Stein reklāmai prasītos imidža funkcijai pievienot vēl kādu – piemēram, atpazīstamības veidošanu. Tas nozīmētu tikai to, ka vārdiem Frank & Stein vajadzētu pievienot „reklāmas aģentūra”. Tādā veidā aģentūra papildus tiktu reklamēta arī citās auditorijās. Līdz ar to veidotos plašāka atpazīstamība (ne tikai profesionāļu vidū).

• „Veiksmīgam reklāmas vēstījumam, pirmkārt, ir jāspēj piesaistīt uzmanību. Maz ticams, ka reklāma, kurai neizdodas iegūt uzmanību, iegūs kaut ko citu.” [243.,1.]
Šo funkciju abas reklāmas, manuprāt, izpilda perfekti. Ar kreatīvām idejām tiek piesaistīta uzmanība un veidots radošas aģentūras tēls. Pašreklāma ir ļoti svarīga, jo pēc tās potenciālie klienti vērtē aģentūras darba kvalitāti.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1241328
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register