Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:865736
 
Evaluation:
Published: 14.04.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 20 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Domāšanas jēdziens    4
1.1.  Domāšanas jēdziena definīcija    4
1.2.  Domāšanas operācijas    5
1.3.  Domāšanas veidi    7
1.4.  Domāšanas individuālās īpatnības    8
1.5.  Domāšanas formas    9
1.6.  Domāšana un valoda    11
2.  Domāšanas attīstība dažādos vecuma posmos    13
2.1.  Domāšanas attīstība pirmsskolas vecuma bērniem    13
2.2.  Domāšanas attīstība pamatskolas vecuma bērniem    14
2.3.  Loģikas un radošuma attīstība bērniem    15
  Secinājumi    18
  Literatūras saraksts    20
Extract

Secinājumi
Informācija, ko cilvēks saņem no ārpasaules, ļauj cilvēkam attēlot ne tikai objekta ārējo, bet arī iekšējo pusi, iztēloties objektus to neesamības gadījumā, paredzēt to maiņu laikā un ar domu palīdzību steigties neierobežotos attālumos un mikropasaulē. Tas viss ir iespējams, pateicoties domāšanas procesam.
Cilvēka garīgajai darbībai tā savstarpēja saistība ir būtiska ne tikai ar maņu izziņu, bet arī ar valodu un runu. Cilvēka domāšana - neatkarīgi no formas, kāda tā ir - nav iespējama bez valodas. Katra doma rodas un attīstās saistībā ar runu. Domāšana ir fokusēta.
Nepieciešamība pēc tās rodas, pirmkārt, kad dzīves un prakses laikā cilvēka priekšā parādās mērķis, jauna problēma, jauni darbības apstākļi. Domāšana ir jaunā meklēšana un atklāšana. Svarīgu lomu ieņem cilvēka spēja saskatīt nenoteiktību noteiktos realitātes objektos un parādībās, viņa spēja uzdot jautājumus,risināt problēmas.
Nepieciešamība pēc domāšanas aktivitātēm pazūd, ja cilvēks labi pārzina tipisko situāciju risināšanu.
Tikai visu domāšanas veidu attīstīšana, to vienotībā var nodrošināt pareizu un pietiekami pilnīgu realitātes atspoguļojumu.
Atšķirība starp domāšanu un citiem izziņas psiholoģiskiem procesiem ir tāda, ka tā vienmēr ir saistīta ar aktīvām izmaiņām apstākļos, kādos cilvēks atrodas. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1378090
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register