Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:751714
 
Evaluation:
Published: 03.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 37 units
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Аннотация    4
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    5
  Ievads    7
1.  Elektroniskās komercijas būtība    10
1.1.  Elektroniskās komercijas vēsture    10
1.2.  Elektroniskā komercija vai e-bizness?    11
1.3.  Elektroniskā komercija    13
1.4.  Internets    17
2.  Elektroniskie veikali Latvijā    19
2.1.  Pircēji jeb elektronisko veikalu klienti    19
2.2.  Internetveikala izveide    20
2.3.  Elektroniskā veikala eksistēšana    22
2.4.  Norēķinu un piegādes sistēma    23
2.5.  Norēķinu un piegādes sistēmas juridiskie jautājumi    25
2.6.  Grāmatvedība    26
3.  Elektroniskā komercija Latvijā    27
3.1.  Kas notiek šodien elektroniskās komercijas jomā?    27
3.2.  Internetveikalu dažādība    28
3.3.  Perspektīvas    30
  Secinājumi    33
  Priekšlikumi    34
Extract

Katrs uzņēmējs vēlas, lai viņa piedāvāta prece būtu visslābākā, visatpazīstamākā, lai pēc viņa preces būtu pieprasījums. 21. gadsimtā visās jomās tiek novērota globalizācija- tas skar arī tirdzniecību, ar katru dienu tirgus paliek arvien plašāks- jāmeklē jaunas iespējas kā pārdot preci,
Kursa darbā tiek atklātas problēmas elektroniskās komercijas izmantošanā, kā arī tās ieviešanas iespējas uzņēmējdarbībā. Pirmajā daļā tiek rastas atbildes uz jautājumiem, kas ir elektroniskā komercija, petita tās terminoloģija, vēsture, apskatīta tās būtība un ieviešana.
Otrajā daļā tiek aplūkoti interneta veikali Latvijā, to izveidošana, eksistēšana, turpmākā pastāvēšana šajā milzīgājā globālajā tirgū.
Trešajā daļā tiek aplūkota elektroniskā komercija Latvijā- kas notiek šodien šajā jomā, kas varētu notikt rīt, kā attīstās veikali šodien, kāda ir atšķirība starp tiem.
Darba mērķis nebija izpētīt veiksmīgu interneta veikala pastāvēšanu, bet gan problēmas, kas var to aizkavēt, kā arī atrast risinājumus problēmām, apjaust kas notiek šobrīd Latvijā, kādā vietā uzņēmēju prātos ir elektroniskā komercija, vai viņi ir spējīgi atbilstošā līmenī ar to nodarboties.
Šī nozare ir ļoti perspektīva, Latvijā arī ir visas pamatnes, lai to attīstītu, galvenais kopt dažādību pieejās šim biznesam, saprātīgi izvertēt savas spējas, un atrast optimālako variantu kā izteikt savas spējas un vēlmes.
Ja jūs šodien jautātu cilvēkiem, kāpēc viņi lieto telefonu, lai sazinātos ar draugiem, vai kāpēc viņi skatās televizoru, lai izklaidētos, viņi paskatītos uz jums kā uz jukušu. Mēs nedomājam par telefonu, televizoru vai mašīnu kā par dīvainībām. Šīs lietas kļuvušas par tik neatņemāmām dzīves sastāvdaļām, ka tās vairs netiek īpaši ievērotas, kur nu vēl pieminētas.
Tādā pašā veidā 21. gadsimtā neviens nepamana Internetu. Šis patiešām lieliskais zinātnes izgudrojums atvieglo dzīvi daudziem no mums. Tas sniedz vispusīgu palīdzību mūsu ikdienā- mums vairs nav jāapmeklē bibliotēkas un stundām ilgi jāmeklē grāmatās vajadzīgā informācija- atliek tikai ievadīt meklēšanas logā meklējamo vārdu un ar interneta palīdzību tas tiks atrasts vienā minūtē. Uz, piemēram, Amēriku, vēstule vairs nav jāsūta 2 nedēļas un jāpērk dārga pastmarka, jo ar e-pasta palīdzību to var izdarīt pāris minūtēs.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register