Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:639670
 
Evaluation:
Published: 08.07.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Tabulu un attēlu saraksts    3
  Ievads    4
1.  Uzņēmums un konkurenti    5
1.1.  Nosaukums, reģistrācijas dati, pārstāvniecība fiziskajā vidē    5
1.2.  Piedāvāto produktu salīdzinošs apraksts    6
1.3.  Mājas lapu adreses, izveidotāji un uzturētāji    7
1.4.  Tiešsaistes pārdošanas un mārketinga papildu kanāli    8
2.  Uzņēmumu mājas lapu analīze    9
2.1.  Mājas lapu struktūra un rīki    9
2.2.  Mājas lapu funkcionalitāte    10
2.3.  Produktu piedāvājuma funkcionālais risinājums mājas lapās    12
3.  Tiešsaistes pārdošanas un mārketinga kanālu analīze    14
3.1.  Produktu piedāvājums tiešsaistes pārdošanas kanālos    14
3.2.  Produktu piedāvājums tiešsaistes mārketinga kanālos    15
4.  Tiešsaistes pārstāvniecības struktūra un funkcionalitāte    19
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Literatūras un izmantoto avotu saraksts    23
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Balstoties uz pētījuma rezultātiem, tika izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Balstoties uz Google Search, ja ievada atslēgas vārdus “Vīna darītavas Latvijā” kā galvenos uzņēmumus uzrādīja ‘’SIA Līgatnes vīna darītava”, SIA ‘’Abavas dārzi” UN SIA “Aizputes vīna darītava”.
2. Veicot pētījumu darba autors secina, ka galvenais SIA “Aizputes vīna darītavas” konkurents ir SIA “Abavas dārzi”, jo SIA “Abavas dārzi” koncentrējas uz vairākiem mārketinga tīkliem, un tam ir vairāk sekotāji.
3. Lai gan var likties, ka Latvijā ir samērā daudz vīnu darītavu, SIA ‘’Aizputes vīna darītava’’ ir viena no lielākajām un populārākajām.
4. Galvenā SIA ‘’Aizputes vīna darītavas” priekšrocība konkurentu vidū ir meistarklases piedāvājums, kura piedāvājums ir minēts mājaslapā.
5. Visneaktīvākais kanāls SIA ‘’Aizputes vīna darītavas” uzņēmumam ir twitter konts, kur uzņēmums ir reģistrējies, bet nav manāma liela aktivitāte.
6. Uzņēmumi izmanto atsevišķas interneta mājaslapas, kur pārdod savu produkciju.
7. Tiešsaistes kanālos uzņēmumam ir konkurenti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register