-
E-pakalpojumu attīstība Latvijā
Research Papers17 Computers, Consumer Electronics, Economics, Marketing, Advertising
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | E-pakalpojumu jēdziens, vēsture un attīstība | 4 |
1.1. | E-pakalpojumu jēdziens | 4 |
1.2. | E-pakalpojumu ieviešana un attīstība | 5 |
1.3. | E-pakalpojumu veidi | 6 |
1.4. | E-paraksts | 9 |
2. | E-pakalpojumu izveide, drošība un reglamentējošie dokumenti | 11 |
2.1. | E-pakalpojumu izveide | 11 |
2.2. | E-pakalpojumu drošība | 13 |
Secinājumi | 15 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 16 | |
Pielikumi | 17 |
Secinājumi
1. Elektroniskie pakalpojumi ir jauns jēdziens Latvijā, kas tiek uzlaboti un veidoti. Attīstot e-pakalpojumus tiek veicināta efektīva, ekonomiska, atklāta, iekļaujoša un demokrātiska valsts pārvaldes attīstība un informācijas sabiedrības attīstība, tai skaitā, valsts pārvaldes pakalpojumu elektronizācija, uzlabojot publiskās informācijas un e-pakalpojumu pieejamību un kvalitāti, veicinot valsts reģistru attīstību un integrāciju, samazinot administratīvo slogu iedzīvotājiem, komersantiem, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī palielinot iespējas iedzīvotājiem piedalīties valsts pārvaldes darbā un iekļauties citos sabiedrības dzīves procesos.
2. E-pakalpojumiem ir jāatvieglo iedzīvotāju un uzņēmēju ikdiena, tādēļ tie tiek papildināti un uzlaboti. Pakalpojumu sniegšanas kanāls ir ne tikai internets, bet arī telefons, televīzija un radio.
3. Ja izveidotā elektroniskajā pakalpojumā ir pieļautas kādas kļūdas, tas rada problēmas ikvienam pakalpojuma saņēmējam, kā arī veido neuzticību un nedrošības sajūtu.
4. Elektronisko pakalpojumu izveide un drošība padara procesus drošākus un uzticamākus, lai iedzīvotāji un uzņēmēji varētu paļauties un uzticēties elektroniskajiem pakalpojumiem. Pēc darba autores domām drošība ir būtiskākai elektronisko pakalpojumu rādītājs, jo ar elektronisko pakalpojumu starpniecību bieži tiek veikti dažādi maksājumi. 5. Droša elektroniskā paraksta, tostarp virtuālā e-paraksta, izsniegšanu nodrošina Latvijā vienīgais uzticams sertifikācijas pakalpojumu sniedzējs – VAS Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs.…
Darba pielikumā pievienota prezentācija un prezentācijas runājamais teksts. Mūsdienās, kad tehnoloģijām ir liela nozīme cilvēku dzīvē, pieaug arī pieprasījums pēc e-pakalpojumu jeb elektronisko pakalpojumu izmantošanu. E-pakalpojumu sniedzēji ir valsts iestādes, pašvaldības, izglītības iestādes, privātuzņēmumi, bet pakalpojumu saņēmēji ir iedzīvotāji un uzņēmēji. E-pakalpojumiem ir jāatvieglo iedzīvotāju un uzņēmēju ikdiena, tādēļ tie tiek papildināti un uzlaboti. Pakalpojumu sniegšanas kanāls ir ne tikai internets, bet arī telefons, televīzija un radio. Referāta temats “E-pakalpojumi Latvijā” ir aktuāls un nozīmīgs ne tikai Latvijā dzīvojošajiem iedzīvotājiem, bet arī latviešiem, kuri vēl ir Latvijas pilsoņi, tā ir ikdiena, lai ērtāk, ietaupot gan laiku, gan naudu, varētu izpildīt saistības ar Latviju, tie nodrošina ne tikai ērtu, ātru iedzīvotāju darbību, bet arī ar laiku kļūst par pamatu ikviena cilvēka dzīvei. Referāta darba mērķis ir izpētīt elektronisko pakalpojumu nozīmi un procesu Latvijā, noskaidrot to sagatavošanas un īstenošanas teorētiskās un praktiskās nostādnes pašvaldībās, kā arī analizēt pieejamo literatūru, kas ir pieejama tikai interneta avotos, izsakot secinājumus. Darba mērķa sasniegšanai izvirzīti šādi uzdevumi: 1. analizēt literatūru par elektroniskajiem pakalpojumiem; 2. izpētīt normatīvo aktu prasības darba elektronisko pakalpojumu īstenošanu; 3. apkopot secinājumus par elektroniskajiem pakalpojumiem Latvijā. Tādejādi, referātā ir izpētīti elektroniskie pakalpojumi un to sastāvdaļas, pielietošana iedzīvotāju un uzņēmumu ikdienā, kā arī elektronisko pakalpojumu teorētiskie aspekti un kā teorija atšķiras vai sakrīt ar uzņēmumā esošajiem procesiem. Darbā ir divas nodaļas, kur ir apskatīti nozīmīgākie elektronisko pakalpojumu teorētiskie aspekti.
Pdf formāts.
-
E-pakalpojumu attīstība Latvijā
Research Papers17 Computers, Consumer Electronics, Economics, Marketing, Advertising
-
Latvijas reklāmas un reklāmas tirgus attīstība
Research Papers45 Marketing, Advertising, Business, Management
- Pilsētas mārketinga stratēģijas nozīme tūrisma attīstībā Latvijā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Pilsētas mārketinga stratēģijas nozīme tūrisma attīstībā Latvijā
Research Papers for university46
Evaluated! -
Latvijas reklāmas un reklāmas tirgus attīstība
Research Papers for university45
-
Vērtspapīru tirgus izveide Latvijā
Research Papers for university10
Evaluated! -
Pensiju sistēma Latvijā
Research Papers for university25
-
E-komercija un tās attīstība Latvijā
Research Papers for university39
Evaluated!